دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Bullshot نسخه Hi2U + آپدیت 20170509

سیاره ای آرام و صلح جو به نام Valer در مکانی دور دست در کهکشان راه شیری وجود دارد که مردم آن به راحتی و در کنار یکدیگر زندگی می کنند . مردم این سیاره که والریان نامیده می شوند از مهربان ترین مردم تمام کهکشان می باشند تا اینکه روزی نژاد کاردسیان به این سیاره حمله ور می شود و شروع به کشتن مردم بی دفاع این سرزمین می کند تا اینکه مردم این سرزمین تسلیم این امپراطور شیطانی می شوند و شهر والر سقوط می کند و تحت فرماندهی امپراطور کاردسیان ها قرار می گیرد . همه چیز از دست رفته به نظر می رسید تا اینکه فرانک که یکی از والریان ها می باشد و یک گاو بسیار خشن و جنگ جو می باشد تصمیم می گیرد که به مبارزه با کاردسیان های ستم گر بپردازد ، حال شما باید فرانک را در این سفر سخت و چالش برانگیز همراهی کنید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Bullshot در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Gato Salvaje S.L ساخته شده است . این بازی که یک بازی اکشن پلتفرمر می باشد با دارا بودن یک گیم پلی بسیار سرعتی و خشن و همچنین فضایی تا حدودی کمدی که در تضاد با داستان حدودا جدی بازی می باشد موفق شده است یکی از زیباترین بازی های اکشن امسال را خلق کند . تنوع مراحل و همچنین دشمنان متنوع این بازی که هرکدام دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود می باشند و همچنین باس فایت های بسیار زیبای این بازی از نکات قوت این بازی می باشد . بازی رایانه ای Bullshot در تاریخ 22 نوامبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 80% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Bullshot نسخه Hi2U

مشخصات بازی Bullshot :

نام بازی : Bullshot

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Gato Salvaje S.L

منتشر کننده : Gato Salvaje S.L

سبک بازی : اکشن – پلتفرمر

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Bullshot

به روز رسانی :

1396/02/23 آپدیت 20170509 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *