دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Buried: An Interactive Story

داستانی تعاملی از دل تصاویری خیره کننده , موسیقی متن فراموش نشدنی و متنی پر التهاب بیرون آمده است . شما در قالب شخصیتی به نام Roger Hastings به ایفای نقش می پردازید , کسی که شغلش چوب بری است و به همراه دوستانش در جنگلی مشغول به بریدن درختان هستند . اتفاقات عجیب و غریبی باعث می شود تا کاراکتر اصلی بازی برای مدت کوتاهی بیهوش شود اما زمانی که هوشیاری خود را به دست می آورد , متوجه می شود تمامی دوستانش به طرز مرموزی ناپدید شده اند . سعی می کند دوستانش را پیدا کند اما دوستانی که دیگر وجود ندارند .

سایر توضیحات : Buried: An Interactive Story یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Bromoco Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . هیچ خاطره ای از اتفاقات رخ داده در طی این چند ساعت در ذهن شما وجود ندارد . شما باید هرچه زودتر جستجو را آغاز کرده و به اسرار موجود در بازی پی ببرید . تمامی موقعیت هایی که در طول بازی با آن روبرو می شوید و باید در موردشان تصمیم گیرید , روند بازی را شکل می دهد . پس سعی کنید بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید زیرا گاهی کشته شدن و یا زنده ماندن یک شخص به تصمیمات شما وابسته است و یک حرکت اشتباه می تواند مسیر زندگیتان را برای همیشه تغییر دهد . بازی از 5 فصل تشکیل شده است که ایجاد وقفه در آن امکان پذیر نیست و بدون هیچ مکثی باید به مسیر خود ادامه دهید . در زیر سطح زمین چه چیزی پنهان است ؟ دوستانتان کجا هستند ؟ و تصمیمات گرفته شده در بازی چگونه ماهیت شما را آشکار می سازند ؟

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Buried: An Interactive Story

مشخصات بازی Buried: An Interactive Story :

نام بازی : Buried: An Interactive Story

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Bromoco Games

منتشر کننده : Bromoco Games

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Buried: An Interactive Story

  • 1 replies
    1. بهنام says:

      سلام خسته نباشید,میشه چنتا بازی شبیه outlast و یا the vanishing ethan carter بگید,ممنون میشم انشاالله همیشه پایدار باشین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *