دانلود فارسی

دانلود بازی کامپیوتر CAFE 0 The Sleeping Beast

دانلود بازی کامپیوتر CAFE 0 The Sleeping Beast

CAFE 0 The Sleeping Beast یکی از رمان های تصویری و رازآلود است که تماما به زبان ژاپنی صداگذاری شده است . البته سال 2011 بود که نسخه ای با نام The Drowned Mermaid منتشر گردید اما این نسخه هیچ ارتباطی به نسخه تازه منتشر شده , ندارد و برای فهمیدن روند داستان بازی نیاز به تجربه The Drowned Mermaid نخواهد بود . داستان از همان کافه آغاز می شود , اما برخلاف نسخه قبلی نحوه روایت داستان دچار تحولات فراوانی شده و Seycara Orchestra وظیفه ساخت موسیقی متن بازی را برعهده داشته است .

سایر توضیحات : CAFE 0 ~The Sleeping Beast~ یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی roseVeRte طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . داستان در یک روستا با فضای شبیه به اروپای قرن 19 آغاز می شود . نزدیک محل کار Corliss Green ویلایی بزرگ و مجلل وجود دارد . یک روز او از خواب بیدار می شود و خود را در مقابل یک کافه عجیب و غریب می یابد . Noir نام خدمتکاری است که به دخترک می گوید که او در حال حاضر فوت کرده و به عنوان روحی سرگردان در ورودی Café 0 به دام افتاده است . او بعدها یک شانس به Corliss می دهد تا به یک هفته قبل از مرگش بازگردد . اما آیا او واقعا شایسته رفتن به بهشت است ؟ چه حقیقتی در پشت مرگ نابهنگام او پنهان است ؟ Sophie Evans یکی دیگر از شخصیت های موجود در بازی می باشد که به عنوان ماما کار می کند . او یک زن شاد است و همه او را دوست دارد . رابطه اش با حادثه مرموز 15 سال گذشته چیست ؟

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر CAFE 0 The Sleeping Beast

مشخصات بازی CAFE 0 The Sleeping Beast :

نام بازی : CAFE 0 The Sleeping Beast پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 شرکت سازنده : roseVeRte منتشر کننده : roseVeRte سبک بازی : ماجرایی نوع فایل : RAR لینک مرتبط : STEAM  

CAFE 0 The Sleeping Beast

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *