دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Call to 10

ناگهان در اتاقی ترسناک از خواب بیدار می شوید . چه اتفاقی رخ داده است ؟ اینجا کجاست ؟ چگونه به این محیط وحشتناک منتقل شده اید ؟ کمی که هوشیاری خود را به دست می آورید , متوجه می شوید سرتان کمی سنگینی می کند . دستتان را به سمت سرتان برده و میفهمید دوربینی همانند کلاه بر روی سرتان نصب شده است . هیچ چیزی به یاد نمی آورید , غریزه تان به شما هشدار می دهد که هرچه زودتر راهی برای فرار پیدا کرده و این مکان را ترک کنید . پس از آنکه کمی از روند داستان می گذرد شما متوجه می شوید که توسط یکی از عاشقان سری فیلم Saw یا اره دزدیده شده اید .

سایر توضیحات : Call to 10 یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Peace طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . او هرلحظه شما را به مرگ تهدید می کند و اگر نتوانید ماموریت های مورد نظر را با موفقیت پشت سرگذارید شک نکنید که مرگ در یک قدمی شما خواهد بود . مرگ سایه به سایه با شما حرکت می کند و منتظر یک حرکت اشتباه از سوی شما می باشد . فضای بازی تاریک و ترسناک می باشد و موسقی متن فوق العاده نیز بر این وحشت افزوده است . بیش از ده ها تله منحصر به فرد در بازی وجود دارد که هرکدام به نحوی ضربان قلب شما را بالا خواهند برد و توانایی های شما را به چالش خواهند کشید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Call to 10

مشخصات بازی Call to 10 :

نام بازی : Call to 10

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Peace

منتشر کننده : Peace

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Call to 10

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *