دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Camper Jumper Simulator نسخه HI2U

Camper Jumper یکی از دیوانه کننده ترین بازی های شبیه ساز است , بازی مسابقه ای که در آن شما با معماها و پازل های مختلفی روبرو خواهید شد و در نهایت باید تمامی آنها را حل کنید . در طول بازی تمام حواس خود را به بازی معطوف کنید زیرا یک تعلل می تواند شما را در رسیدن به پیروزی بازدارد پس از هرچیزی که در محیط اطرافتان قرار دارد به نفع خود استفاده کنید . بسیاری از اسرار و چالش های موجود در بازی پنهان هستند . مهمترین مورد در این بازی زمانبندی است و وجود تجهیزاتی مانند نیترو و ترمز دستی می تواند شما را در رسیدن به هدفتان بازی کند .

سایر توضیحات : Camper Jumper Simulator یکی از بازی های سبک ماشین و موتور سواری است که توسط کمپانی No-Brain Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی PlayWay S.A. برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . تعطیلات از راه رسیده و زمان استراحت نیز فرا رسیده است . در پایان مسیر آرزوی من محقق خواهد شد و ایده های جنون آمیزی که در ذهنم وجود دارد تماما به واقعیت بدل خواهند شد و وسابل نقلیه مورد تست و بررسی قرار خواهند گرفت . این چیزی است که شما فکر می کنید . بازی این اجازه را به شما می دهد تا تکنفره و یا همراه با دو دوست به منطقه Raven Rock سفر کنید . دره ای عمیق و بازیک که حالا به بیابانی بی آب و علف تبدیل شده و در سالیان اخیر از آن به عنوان منطقه ای تفریحی یاد می شود . تا آنجایی پیش خواهید رفت که متوجه می شوید هیچ چیز سر جایش قرار ندارد . منطقه به حال خود رها شده است . شایعاتی در مورد حضور موجودات و حیواناتی عجیب و غریب و جهش یافته به گوش می رسد , حیواناتی وحشی از گذشته و یا تمدن های بیگانه .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Camper Jumper Simulator نسخه HI2U

مشخصات بازی Camper Jumper Simulator :

نام بازی : Camper Jumper Simulator

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : No-Brain Studio

منتشر کننده : PlayWay S.A.

سبک بازی : ماشین و موتور سواری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

 

Camper Jumper Simulator

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *