دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Caveman Warriors v1.1.0

یک بازی دو بعدی فوق العاده زیبا و مهیج با قابلیت چهار نفره محلی ، این بازی زیبا را با سه نفر از دوستانتان به صورت محلی تجربه کنید ، گیم پلی Caveman Warriors به صورت اکشنِ پلتفرمر است . Caveman Warriors از عناوینی همچون نسخه ی جدید Super Mario ، Joe & Mac ،Metal Slug و Trine سرچشمه می گیرد . به دوران انسان های غار نشین بازگردید ، دشمنانتان را در این بازی پلتفرمر چهار نفره زیبا از بین ببرید ، البته می توانید به تنهایی نیز بازی کنید و از گیم پلی زیبا ی Caveman Warriors لذت ببرید. این بازی کاراکتر های متنوعی دارد ، می توانید یکی ار کاراکتر ها را انتخاب کنید اما نگران نباشید هر زمانی که دوست داشته باشید می توانید کاراکترتان را تغیر داده و از ادامه ی بازی لذت ببرید .یک الی سه نفر از دوستانتان را به این بازی زیبا دعوت کنید ، با همدیگر همکاری کنید و غیر قابل توقف باشید !

سایر توضیحات :یک  بازی  چهار نفره بسیار زیبا با گیم پلی مهیج همراه با Boss ها و دشمنانی متنوع ، ان بازی را می توان به تنهای بازی کرد اما لذت بردن در کنار دوستان تجربه ای متفاوت خواهد بود ، هر مرحله دشمنانی متفاوت را در مقابل شما قرار می دهد ، مراقب باشید چون دشمنان شما همواره در صدد این هستند که شما را غافلگیر کنند . Caveman Warriors پر از راز و رمز و مراحل مخفی است ، شما می توانید مراحل مخفی را  باز کنید و لذت گیم پلی را دو چندان کنید . گیم پلی این بازی بسیار پویا است . سازنده ی Caveman Warriors سعی کرده است تا همواره شما را با چالش هایی جدید مواجه کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن پلتفرمر چهار نفره کامپیوتر Caveman Warriors جدید

مشخصات بازی   Caveman Warriors:

نام بازی : Caveman Warriors

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : JanduSoft S.L.

منتشر کننده : JanduSoft S.L.

سبک بازی :اکشن ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Caveman Warriors

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *