دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Chaos Town

بازی Chaos Town یک بازی بسیار جذاب و فول اکشن است که در آن همه چیز را می توان خراب کرد و جنگ و خونریزی را به اوج رساند! در این بازی شما با 3 نوع حالت مختلف روبرو هستید؛ در حالت کلاسیک شما می توانید در 20 نقشه و مکان مختلف به هنرنمایی بپردازید و باید امتیاز مورد نظر را کسب کنید تا بتوانید به مرجله بعدی بروید. در حالت مسابقه ای، شما در 15 مرحله باید با حریفان قدر تری روبرو شوید که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند و باید برای نابودی آنها برنامه ریزی کنید. در حالت آخر که به مسابقه مرگ معروف است، شما یک هدف ساده دارید؛ باید زنده بمانید! البته این بعنای ساده تر بودن بازی نیست چرا که با گذشت زمان بدون شک دشمنان شما نیز قوی تر خواهند شد و رویارویی و شکست دادن آنها نیز سخت تر خواهد شد. همچنین در هر مرحله امتیاز مختلفی کسب خواهید کرد که با استفاده از این امتیاز ها می توانید پیشرفت کنید و اسلحه های قدرتمند تر انتخاب کنید. در این بازی بیش از 23 اسلحه مختلف وجود دارد که می توانید از آنها برای نابودی دشمنان خود استفاده کنید.

سایر توضیحات: بازی Chaos Town یک عنوان بسیار جذاب در سبک اکشن و استراتژیک است که در آن شما به عنوان یک فردو رهبر یک گروه باید با دشمنان مختلف نبرد کنید و سعی کنید تا آنها را نابود کنید. این بازی از گیم پلی مناسب و سرگرم کننده ای برخوردار است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی Chaos Town توسط شرکت Useless Machines برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Chaos Town جدید

مشخصات بازی Chaos Town :

نام بازی : Chaos Town

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Useless Machines

منتشر کننده : Useless Machines

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Chaos Town

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *