دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Chernobyl Terrorist Attack نسخه PLAZA

زمانیکه گروه بسیار عظیمی از تروریست ها تا دندان مسلح به منطقه بسیار حساس Prypiat پا گذاشتند، اروپا و مردمان آنجا در ترس و وحشت فرو رفتند. این مسئله زمانی بیشتر شد که تروریست ها خواستار برقراری ارتباط با دولت های اروپا شدند. این تروریست ها نقشه های شومی را در سر می پرورانند و همین مسئله نگرانی دولت های مختلف را بر انگیخت. در این ارتباط، سردسته تروریست ها خواستار 10 بیلیون یورو در 24 ساعت آینده شد و تهدید کرد که اگر این مبلغ به آنها داده نشود، تمامی سایت هسته ای چرنوبیل را منفجر خواهند کرد که این مسئله باعث آزادسازی حجم بسیار زیادی از گازهای سمی و آلوده شده به رادیاکتیو خواهد شد که نیمکره بالایی زمین را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. پرداخت چنین مبلغی بدون شک امکان پذیر نخواهد بود. از طرفی نمی توان از تجهیزات نظامی علیه این تروریست ها استفاده کرد چرا هر آن امکان عملی شدن نقشه شوم آنها وجود دارد. از این رو تصمیم به این شد که تعداد بسیار اندکی از افراد بسیار خبره در زمینه نفوذ را به داخل این مجموعه بفرستند تا شاید بتوان از این عمل بسایر وحشتناک جلوگیری کرد. در بازی Chernobyl Terrorist Attack، شما تنها کسی هستید که شایسته این انتخاب بوده اید. شما باید به درون گروهک نفوذ کنید و از انجام این نقشه شوم جلوگیری کنید.

سایر توضیحات: بازی Chernobyl Terrorist Attack یک بازی بسیار جذاب اکشن است که در آن شما باید به عنوان کی نیروی بسیار حرفه ای وارد منطقه عملیاتی شوید و در 11 مرحله مختلف در Prypiat و چرنوبیل به مبارزه بپردازید. در این مسیر می توانید از بیش از 7 نوع اسلحه مختلف استفاده کنید و عملیات را طبق خواسته خود جلو ببرید. در این بازی سعی بر این شده است که هوش مصنوعی با کیفیت بسیار بالایی عرضه شد تا جذابیت بازی دو چندان شود. بازی Chernobyl Terrorist Attack توسط شرکت Play Publishing برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Chernobyl Terrorist Attack جدید

مشخصات بازی Chernobyl Terrorist Attack :

نام بازی : Chernobyl Terrorist Attack

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Play Publishing

منتشر کننده : Play Publishing

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Chernobyl Terrorist Attack

  • 2 replies
    1. mohammad says:

      سلام
      ممنون از سایت خوبتون.
      لطفا چنتا بازی استراتژیک جدید خوب بزارین.
      این اواخر بازی های خیلی سطح پایین میزارین.

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام و تشکر
        سعی می کنیم همه بازیهایی که منتشر میشه رو روی سایت قرار بدیم . به محض اینکه بازی استراتژیک خوبی هم منتشر بشه قرار میدیم

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *