دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر CHKN v0.4.5

اینک معجزه ی زندگی را ببینید که  به صورت مکعبی درآمده !موجوداتی خارق العاده در دنیایی جهان باز  و یک گیم پلی Sandbox بسازید که  با دیگر موجودات بازی های Sandbox قابل قیاس نیستند ،ماجراجویی کنید ، بسازید و زنده ماندن در دنیای بازی را یاد بگیرید ، همه و همه به کمک ساخته های دست خودتان .می دانید چه چیزی راجع به این بازی مهیج است ؟ اینکه بازی از قبل مهیج تعریف شده است ! شما موجوداتی عجیب و غریب می سازید ، محیط بازی را کاوش می کنید و موجودات منحصر بفرد خودتان را می سازید ، به عنوان نویسنده این بازی واقعا توجه من را جلب کرده و تجربه ای واقعا جالب به نظر می رسد  ، ایده ای خیلی زیبا  دنیایی که پر از موجودات قابل رام کردن است. زندگی قوی ترین ابزار شما در این بازی است شما موجودات را در شکل ها و سایز های مختلف بوجود می آورید و آن ها را زنده می کنید ، این بازی یک رویای فانتزی است که خیلی ها را مجذوب خودش می کند .هر ترکیبی که به ذهنتان برسد را می توانید پیاده سازی کنید هد کدام  یک شخصیت اصیل و خوب خواهند داشت .

سایر توضیحات : یک بازی Sandbox زیبا و بامزه که شما را به ماجراجویی های متنوع خواهد برد ، شما می توانید به موجوداتی که خلق می کنید توانایی ها و خصوصیات متفاوتی بدهید ، این کار را با استفاده از بلوک های زندگی (Life Block ) انجام می دهید ، برخی قوی هستند ، برخی سریع  ، برخی سمی بوده و برخی دشمنان را کور می کنند ، همه ی این قابلیت ها را می تان برای برتری نسبت به دشمنان استفاده کرد . با موجوداتی که می سازید کار کنید تا منابع جمع آوری کنید ،آیتم و سازه ایجاد کنید … موجوداتی که بوجود می اورید به شما کمک می کنند منابع جمع آوری کنید و تعداد زیادی ابزار ،آیتم ، و سازه ایجاد کنید ، هرچه منابع بهتری پیدا کنید آیتم های بهتری را خواهید ساخت .برای زنده ماندن بجنگید در حالی که جزیره ای راز آلود و بسیار مهیج را کاوش می کنید تمام تلاش و خلایت خود را به کار بگیرید تا در این بازی  زنده بمانید و هر آنچه به ذهنتان می رسد را پیاده سازی کنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*
دانلود بازی کامپیوتر CHKN جدید

مشخصات بازی CHKN :

نام بازی : CHKN

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Katapult

منتشر کننده : Katapult

سبک بازی :ماجرایی ، Survival ، sandbox

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : steam

CHKN

به روز رسانی :

96/07/27 نسخه جدید v0.4.5 اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *