دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Clad in Iron Gulf of Mexico 1864 نسخه UNLEASHED

در تابستان سال 1864، شهر Mobile تنها و آخرین سنگر دریایی کنفدراسیون است که در خلیج مکزیک به جا مانده است. پس از شکست نیروهای Red River، نیروهای متحدین خود را برای نبرد های جدید آماده می کنند. از این رو، نیروهای دریایی آمریکا زیر نظر و فرماندهی دریاسالار بسیار قدرتمند و افسانه ای به نام David Farragut بار دیگر خود را با مهمات جدید تجهیز می کنند و برای نبردی جدید آماده می شوند. سقوط شهر Mobile به نیروهای آمریکایی اجازه می دهد تا بتوانند خود را فاتح خلیج مکزیک بدانند و آن را تصرف کنند. مبادلات فرانسوی ها در مکزیک، قدرت بی چون و چرای اسپانیایی ها در کوبا و قدرت اقتصادی بریتانیای کبیر در آمریکای مرکزی، همه و همه زیر سایه تهدید آمریکا قرار دارند. حال این سه کشور تصمیم دارند تا جلوی این تهدید ها بایستند و با آن مبارزه کنند. در بازی Clad in Iron Gulf of Mexico 1864 شما باید از تمام قوای نظامی خود برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنید و در مواقع مختلف حتی عقب نشینی را به صورت استراتژی در نظر بگیرید و منتظر نیروهای خودی و کمکی باشید.

سایر توضیحات: بازی Clad in Iron Gulf of Mexico 1864 یک بازی استراتژیک و جالب است که داستان ساهای 1864 در خلیج مکزیک را روایت می کند. این بازی صورت What if عرضه شده است و نتایجی اضافه بر نتایج واقعی را عرضه خواهد کرد. این بازی از گرافیک نسبتا قابل قبولی نیز برخوردار است و جزئیات مناسبی را ارائه کرده است. بازی Clad in Iron Gulf of Mexico 1864 توسط شرکت Totem Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Clad in Iron Gulf of Mexico 1864 جدید

مشخصات بازی Clad in Iron Gulf of Mexico 1864:

نام بازی : Clad in Iron Gulf of Mexico 1864

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Totem Games

منتشر کننده : Totem Games

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Clad in Iron Gulf of Mexico 1864

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *