دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Colin McRae Rally Remastered نسخه SKIDROW

Colin McRae Rally یکی از محبوبترین سری بازی های مسابقات رانندگی بشمار می آید که برای اولین بار در سال 1998 برای پلتفرم های PC و پلی استیشن منتشر گردید و از همان ابتدا با نقدهای مثبتی روبرو شد و توانست توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب نماید . همین حمایت ها باعث شد تا کمپانی سازنده انگیزه پیدا کند و برای بهبود برخی از نقاط ضعیف بازی تلاش نماید . تا به امروز بیش از 10 عنوان با نام های Colin McRae و Dirt در دسترس کاربران قرار گرفته است . به صندلی های خود تکیه داده , پدال گاز را بفشارید و با نهایت سرعت در جاده ای کلاسیک به راه خود ادامه دهید .

سایر توضیحات : Colin McRae Rally Remastered یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط کمپانی Codemasters Digital طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Codemasters برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . این نسخه درواقع , نسخه بهبود یافته بازی اصلی است که در آن شاهد تغییراتی در گرافیک و فیزیک بازی می باشیم . تمامی ویژگی های نسخه اصلی Colin McRae Rally حفظ شده است . بازی در 3 محیط مختلف سرزمین های استرالیا , کوهستان های یونان و جزیره کورس با میافتی بیش از 130 کیلومتر دنبال می شود . در پشت فرمان ماشین های افسانه ای مانند Subaru Impreza, Mitsubishi Lancer Evolution VI, Lancia Stratos و Colin McRae’s Ford سوار شده و تجربه ای منحصر به فرد در تورنومنت های مختلف را به دست آورید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Colin McRae Rally Remastered نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Colin McRae Rally Remastered :

نام بازی : Colin McRae Rally Remastered

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Codemasters Digital

منتشر کننده : Codemasters

سبک بازی : ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

 

Colin McRae Rally Remastered

  • 2 replies
    1. ARMIN says:

      سلام.ببخشید وقتی میخوام بازی رو نصب کنم کدام پوشه رو انتخاب کنم که بازی در انجا نصب بشه .هر پوشه ای رو میزنم نمیشه.لطفا راههنماییم کنید

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        محل نصب بازی به دلخواه شما هست ، منظورتون از اینکه می گید نمی شه چی هست ؟ اروری دریافت می کنید ؟

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *