دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Coma Cutting Class

بازی The Coma Cutting Class در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Devespresso Games ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . The Coma Cutting Class یک بازی ترسناک , بقا می باشد شما در نقش فردی به نام Youngho یک دانش آموز کره ای می باشید که در راهروها Sehwa High گیر افتاده و یک قاتل سریالی به دنبال شما است . فرار کرده , مخفی شده و به اکتشاف محیط بپردازید در حالی که قطعه های این پازل مرموز را کنار هم قرار می دهید تا متوجه شوید چگونه در تله گیر افتاده اید .

خلاصه داستان : شما یک دانش آموز عادی کره ای هستید که در جای خود نشسته و خود را برای امتحان نهایی آماده می کنید . خسته شدن از تمام ساعاتی که برای امادگی امتحان در طول شب بیدار بودید و آن ساعات خسته کننده را صرف مطالعه کردید باعث شده تا سر جلسه امتحان به خواب فرو روید . هنگامی که بیدار می شوید خود را تنها پیدا می کنید . هیچ کس زمانی که کلاس تمام شده شما را بیدار نکرده است . شب آغاز شده و شما تصمیم دارید به خانه بروید اگر بتوانید . گیم پلی بازی The Coma Cutting Class به صورت 2D می باشد و باید مسیر خود را در میان تله ها خطرناک پیدا کنید . راهروهای مدرسه مثل همیشه به نظر نماییند . معلمان و هم کلاسی های شما تبدیل به روح های ترسناکی شده اند و از هیچ تلاشی برای متوقف کردن شما دست نمی کشند . این یک وضعیت غیر قابل تصور است انتخاب شما واضح است به دنبال چیزی باشید که شما را به اینجا آورده است سپس از کابوس خود فرار کنید متاسفانه به نظر می آید که مدرسه و ساکنین آن نیت دیگری دارند .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Coma Cutting Class

نام بازی (فارسی) : کما کلاس برش

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Devespresso Games

منتشر کننده : Devespresso Games

سبک بازی : ماجراجویی , ترسناک

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *