دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Cosmic Star Heroine v1.04 نسخه TiNYiSO

Alyssa L’Salle یکی از برجسته ترین ماموران امنیتی و فوق سری در اداره صلح و امنیت در سیاره Araenu بوده است. همچنین در حال حاضر او یکی از زبده ترین مامورانی است که این سیاره به خود دیده است و باعث شده است تا صلح و آرامش در این سرزمین حکمفرما شود. بازی Cosmic Star Heroine نیز روایتگر یک داستان بسیار جالب است. داستانی که در آم خیانت، دروغ، دسیسه و … به نمایش گذاشته می شود. زمانی که Alyssa در این سیاره مشغول کار بود، به صورت تصادفی متوجه یک خیانت و دسیسه بسیار بزرگ شد. این مسئله باعث شد تا او تصمیم بگیرد تا به فکر نجات این سیاره بیافتد. اما این مسئله کار بسیار ساده ای نیست اما او می خواهد تا از تمام وجود خود برای نجات کهکشان حتی مایه بگذارد. اما در این راه هیچ چیز با او هم پیمان نیست. هر چیزی و هر کسی در این مسیر یک مانع بسیار جدی برای متوقف کردن او محسوب می شود. آیا Alyssa می تواند این کار را به خوبی انجام دهد و این نقشه شوم را برملا کند؟

سایر توضیحات: بازی Cosmic Star Heroine یک بازی بسیار جذاب است که در آن شما باید در نقش یک مامور امنیتی به بازی بپردازید و داستانی بسیار جالب را دنبال کنید. در این بازی شما با یک گرافیک 2 بعدی مواجه می شوید که دارای جزئیات بسیار زیادی است. همچنین صحنه های مبارزه نیز در این محل اتفاق می افتد و شما از بالا نظاره گر این نزاع ها هستید. بازی Cosmic Star Heroine توسط شرکت Zeboyd Games برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Cosmic Star Heroine جدید

مشخصات بازی Cosmic Star Heroine :

نام بازی : Cosmic Star Heroine

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Zeboyd Games

منتشر کننده : Zeboyd Games

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Cosmic Star Heroine

به روز رسانی :

1396/01/26 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *