دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Crea v1.5.2

با کشتن هیولاها پیشرفت کنید ، بیش از 80 مهارت را یاد بگیرید ، صدها آیتم متنوع را می توانید درست کنید در حالی که دنیای بسیار بزرگ Crea که به صورت غیر دستی ایجاد می شود را کاوش می کنید .این بازی یک تجربه ی نقش آفرینی و Sandbox است .مهم نیست در ابتدا ی بازی چه دارید ، به هر حال ماجراجویی خودتان را آغاز کنید تا ببینید دنیای Crea چه چیزی به شما پیشنهاد می دهد. در طول هر مبارزه مهارت های خودتان را بهبود می بخشید و توانایی های متنوعی را یاد می گیرید ، بعد از هر پیروزی استقامت  خودتان را افزایش می دهید تا کاراکترتان شکل بگیرد .این بازی یک گیم پلی متنوع به شما پیشنهاد می کند .با شکست دادن دشمنان سطح شما افزایش پیدا می کند . بیش از 80 مهارت را یاد خواهید گرفت که به صورت یک سیستم مهارات پیاده سازی شده اند . می توانید ابزار قدرتمندی درست کنید که هر یک صفات متفاوتی دارند .دنیایی با گستره ی بسیار وسیعی از افسانه ها را کاوش خواهید کرد .

سایر توضیحات : این بازی هیولاهایی چالش برانگیز دارد که اصالتشان به خود بازی بر می گردد ، هر کدام توانایی های تهاجمی مربوط به خود را دارند .شما باید با زمانبندی مناسب حملات دشمن را بلوکه کنید یا جاخالی بدهید .با استفاده از سلاح مورد علاقه ی خودتان بر دشمنان غالب شوید شما می توانید از میان شمشیر ، نیزه ، کمان یا جادو هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید .همچنین Boss Fight های متنوعی برای شما در نظر گرفته شده اند پس آماده ی چالش هایی بسیار سخت باشید .شما می توانید مواد را مورد تحقیق قرار دهید تا قابلیت های ساخت و ساز با ان ها را پیدا کنید .ماجراجویی و اکتشاف از عناصر اصلی این بازی هستند ، شما دنیایی را کاوش می کنید که به صورت تصادفی ( غیر دستی) به وجود می آیند و می توانید خیلی سریع با استفاده از Way Crystals ، Way Shards و Rifts مکان خود را تغیر دهید . هر بار که شروع به بازی می کنید یک گیم پلی متفاوت و منحصربفرد در انتظارتان خواهد بود .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی دو بعدی نقش آفرینی و ماجرایی کامپیوتر Crea جدید

مشخصات بازی   Crea :

نام بازی : Crea

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Siege Games

منتشر کننده : Siege Games

سبک بازی :ماجرایی ، نقش آفرینی ، Sandbox

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Crea

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *