دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Crypt of the Serpent King نسخه HI2U

Hack and slash یکی از سبک های بازی های ویدئویی بشمار می آید که معمولا در بازی هایی با درون مایه مبارزه ای مشاهده می شود و مبتنی بر نبردهای رودررو با دشمنان همراه با انواع سلاح ها می باشد . Crypt of the Serpent King یکی دیگر از بازی های سبک اول شخص hack’n’slash است که همراه با عناصر یاغی گرایانه بوده و در زمان قرون وسطی روایت می شود . در این بازی شما در قالب شخصیتی جنگجو به ایفای نقش می پردازید , کسی که سعی دارد راه فراری از سیاهچاله هایی که بطور تصادفی تولید می شوند پیدا کرده و جان سالم از این جهان بزرگ و گسترده بدر برد . اما این کار اصلا ساده نیست زیرا در طول مسیر با موجودات مختلفی از جمله اجنه، اورک ها، اسکلت، عنکبوت های غول پیکر و انواع موجودات عالم مردگان روبرو خواهد شد .

سایر توضیحات : Crypt of the Serpent King یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Rendercode Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . امکان استفاده از طیف گسترده از سلاح ها این مزیت را برای شما به وجود می آورد تا بر این آشوب و غوغایی جنون آمیز پایان دهید . هرچه پیش می روید و موجودات بیشتری را از سر راه خود برمیدارید , بر توانایی و مهارت های شما افزوده خواهد شد . بازی دارای 3 سطح دشواری می باشد و در صورتی که بتوانید ماموریت های خود را با موفقیت به پایان رسانید و توانایی های شخصیت اصلی بازی را بالا برید مطمئن باشید بازی در حالت hardcore می تواند بسیار جذاب باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Crypt of the Serpent King نسخه HI2U

مشخصات بازی Crypt of the Serpent King :

نام بازی : Crypt of the Serpent King

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Rendercode Games

منتشر کننده : Rendercode Games

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

 

Crypt of the Serpent King

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *