دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Cursery The Crooked Man and the Crooked Cat

بازی کامپیوتر Cursery The Crooked Man and the Crooked Cat یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Blue Tea Games طراحی و ساخته شده و در سال 2013 توسط کمپانی Big Fish Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .

خلاصه داستان : برای بیش از یک قرن , دختران از یک سن خاص به طرز مرموزی ناپدید شده و دیگر هرگز دیده نمی شدند . برخی معتقد بودند که آنها توسط مردی مرموز ربوده شده اند , مردی با یک گربه سیاه که در سفرهایش همراهی اش می کرد . در حال حاضر خواهر شما هم ربوده شده است . حال شزمان آن رسیده است تا وارد عمل شده و پرده از اسرار این اعمال شوم بردارید . در ابتدا باید به مهد کودک رفته تا سرنخ های اولیه را به دست آورید . حفظ جان خواهد و سایر ربوده شدگان , شکست دشمنان در مراحل مختلف , کشف داستان تنها بخشی از وظایف شماست . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

مشخصات بازی Cursery The Crooked Man and the Crooked Cat :

نام بازی : Cursery The Crooked Man and the Crooked Cat

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2013

شرکت سازنده : Blue Tea Games

منتشر کننده : Big Fish Games

سبک بازی : ماجرایی

رده سنی : +7

نوع فایل : ISO

پیوند : Big Fish Games

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *