دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Cybermotion v0.12 – PC نسخه Early Access

Cybermotion یک بازی ، بر اساس قوانین واقعی فیزیک است و به شما این قابلیت را می دهد تا  نحوه حرکات ربات خود را برنامه ریزی نمایید . این بازی داستان خاصی را روایت نمی کند با  این حال تنها داستان موجود ، در دانشگاه Cybernetics اتفاق می افتد که دانش آموزان تلاش می کنند تا مدرک بگیرند و ربات هایی اختراع کنند که مانند یک انسان حرکت می کنند . در مقابل شما مراحلی برای به پایان رساندن است که به وسیله رباتی که در اختیار دارید و قابلیت های آن که براساس قوانین فیزیک طراحی شده ، به راحتی باید بدن مکانیکی را حرکت دهید .

سایر توضیحات : Cybermotion یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی Lukayson طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . به هر حرکت دکمه خاصی را اختصاص دهید و از ربات خود در مراحل متفاوت استفاده نمایید . همچنین می توانید قسمت های مختلف به ربات خود اضافه کرده و یا آن را ارتقا دهید . البته درنظر داشته باشید که اضافه کردن اسلحه ها و پردازنده های بیشتر باعث سنگین شدن ربات می شوند و حرکت را آهسته می کند .طبق گفته سازندگان بازی ، در آینده بخش آفلاین اضافه خواهد شد و همچنین میتوانید مراحل و حرکت های ربات های خود را به اشتراک بگذارید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Cybermotion

مشخصات بازی Cybermotion :

نام بازی : Cybermotion

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Lukayson

منتشر کننده : Lukayson

سبک بازی : شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Cybermotion

به روز رسانی :

1396/08/07 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *