دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Danger Zone – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

اخیرا در سینما و تلویزیون مشاهده می کنیم که فیلم های با مضمون نحوه تصادفات و میزان خسارت آنها تولید و عرضه می شوند. بازی Danger Zone جزو معدود بازی هایی است که به این مفهوم اشاره دارد و سعی دارد تا یک پلتفرم بسیار عالی همراه با المان های بسیار زیادی به گیمر عرضه کند تا بتواند به آزمایشات رانندگی بپردازد. در این بازی شما در نقش یک راننده بسیار جسور ظاهر می شوید که باید در موقعیت های بسیار زیادی به آزمایش و تست رانندگی و صحنه های پر خطر بپردازد و با استفاده از مهارت رانندگی از آنها جان سالم به در ببرد. بازی Danger Zone با در هم آمیختن موتور بازی سازی Unreal ENgine و نیز استفاده از ایده های ابتکاری و بسیار جذاب سعی دارد تا به شما این امکان را دهد تا در صحنه های مختلف به رانندگی و شبیه سازی تصادف بپردازید. تصادف کردن همیشه آسان است اما بحث اصلی اینجاست که هر چه شدت تصادف شما بیشتر باشد بدون شک امتیاز بیشتری را می گیرید. در این بازی شما می توانید در سناریو های بسیار زیادی به رانندگی بپردازید و هرچه میزان انفجار و خرابی شما بیشتر باشد بدون شک جذابیت رانندگی و امتیاز کسب شده بیشتر خواهد بود.

سایر توضیحات: بازی Danger Zone یک بازی بسیار جدید و زیبا در سبک اکشن است که در آن شما باید شعله های آتش خود را رها سازید تا هیجان شما در جاده های آسفالت خیابان ها را به آتش بکشد و بوی لاستیک سوخته و خرابکاری در سطح شهر را به دیگران بچشانید. در این بازی شما می توانید در بیش از 20 سناریو مختلف به بازی و تصادف بپردازید و سعی کنید تا هیجان خود را در جاده ها تخلیه کنید. بازی Danger Zone توسط شرکت Three Fields Entertainment برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

دانلود Danger Zone جدید

مشخصات بازی Danger Zone :

نام بازی : Danger Zone

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Three Fields Entertainment

منتشر کننده : Three Fields Entertainment

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Danger Zone

به روز رسانی :

1396/08/14 نسخه جدید Bonus Levels اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *