دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dark Quest 2 v0.9.9 – PC نسخه Early Access

بازی Hero Quest یک عنوان بسیار جذاب در سبک بازی های Turn-Based است که تا به حال طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان پیدا کرده است. بازی Dark Quest 2 یک بازی بسیار جذاب در سبک همین بازی است که در آن شما باید رهبری گروهی از قهرمانان مختلف را به عهده گیرید و در یک سیستم مبارزه بسیار جالب به جنگ با اهریمن بپردازید. این بازی شامل نقشه های بسیار متنوعی است که هر کدام از آنها قصد دارند تا میزان مهارت گروه شما را محک بزنند. مسیر شما برای مبارزه با جادوگر بزرگ بسیار پر پیچ و خم است و شما باید برای برای دستیابی به این فرد بسیار تلاش کنید. هرچه مراحل بیشتری را پشت سر می گذارید بدون شک میزان سختی بازی نیز افزایش می یابد و شما باید دستیابی به حفره اسرار آمیز این جادوگر تلاش بیشتری کنید و با موجودات وحشتناک بیشتری روبرو شوید. فراموش نکنید که علاوه بر موجودات زنده، تله های مختلفی نیز در این مسیر میزبان شما خواهند بود که هوشیاری مداوم تنها راز موفقیت و عبور از سد این تله هاست.

سایر توضیحات: بازی Dark Quest 2 یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های نقش آفرینی و استراتژیک است که در آن شما به جستجوی جادوگری می پردازید که نماد شیطان است. در این مسیر متوجه می شوید که تنها راه نفوذ شما بدست آوردن جمجمه سرنوشت است تا شاید بتوانید مسیر پر پیچ و خم خود را آسانتر کنید. این بازی توسط شرکت Brain Seal Ltd برای پلتفرم های ویندوز و مک تولید و عرضه شده است.

بازی Dark Quest 2 جدید

مشخصات بازی Dark Quest 2 :

نام بازی : Dark Quest 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Brain Seal Ltd

منتشر کننده : Brain Seal Ltd

سبک بازی : استراتژیک – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Dark Quest 2

به روز رسانی :

1396/08/15 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *