دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dark Rose Valkyrie – PC تمام نسخه ها

داستان بازی Dark Rose Valkyrie توسط یکی از برترین نویسندگان سری داستان های تخیلی ، Takumi Miyajima و شخصیت سازی Kosuke Fujishima خلق شده است . در این بازی شما فرماندهی یک نیروی نظامی نخبه به نام ACID (Division Anti-Chimera Interception Division) را برای دفاع از بشریت در برابر دشمنان که توسط ویروسی به نام کیمر آلوده شده اند را برعهده دارید . مبارزه با یک سیستم جنگی در زمان واقعی در کنار هم تیمی های خود ، هرگز اجازه ندهید که لایه های دفاعی شما نابود شوند . قبل از اینکه دیر شود ، متحدان خود را باخبر کنید تا خائنانی که آلوده ویروس شده اند را شناسایی کنند .

سایر توضیحات : Dark Rose Valkyrie یکی از بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط کمپانی های Idea Factory و Compile Heart طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Idea Factory International برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . هرچه پیش می روید و توانایی های بیشتری را به دست می آورید ، بازی این اجازه را به شما می دهد تا مهارت های دشمنانی را که نابود میسازید را مال خود سازید . در کنار این ویژگی ، وجود سفارشی سازی سلاح ها و ترکیبات حمله برای هر شخصیت و آسیب پذذیری بیشتر با ضد حملات ، شما را به یکی از کابوس های دشمنان بدل می کند . یک خیانتکار در میان شماست . بسته به انتخاب های شما ، یک عضو تیم به شما خیانت می کند . خائن را در دنباله های بازجویی سبک بصری-رمان پیدا میکنید و پایان بازی را تغییر خواهید داد .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Dark Rose Valkyrie Center

مشخصات بازی Dark Rose Valkyrie :

نام بازی : Dark Rose Valkyrie

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Idea Factory و Compile Heart

منتشر کننده : Idea Factory International

سبک بازی : نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Dark Rose Valkyrie

به روز رسانی :

1397/01/24 نسخه FitGirl اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *