دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Darkestville Castle نسخه SKIDROW

Cid همانند دیگر هیولاها ، شب که می شود به انجام کار های شرورانه در قبال مردمِ آرام Darkestville می پردازد ولی ایا او می داند دشمن فریبکار او قرار است زندگیش را برای همیشه تغییر دهد ؟ ماجرای Cid را تجربه کنید . هیولای  Darkestville ، موجودی است که از تاریکی ها بوجود آمده است او متوجه می شود برادران Romero یک گروه شکارچی هیولا ، توسط  Dan Teapotبرای نابودی او اجیر شده اند بنا بر این او زندگی روزمره شرورانه ی خودش را در خطر می بیند .داستان Cid را دنبال کنید در حالی که با توطئه ها ، خطرات زیاد و جوی بسیار خنده آور روبرو می شوید .این بازی در واقع تمجیدی است از بازی های ماجرایی Point – and -Click دهه ی 90 میلادی که همواره با داستان های تخیلیی و جلوه های بصری مناسب همراه بودند.جالب است بدانید این بازی کم حجم بیش از 7 ساعت گیم پلی مفید خواهد داشت موضوعی که شاید در بسیارزی از بازی های Triple A بر روی آن تاکید نمی شود .به یک دنیای کلاسیک و فراموش نشدنی وارد شوید و در ماجراجویی خود با ده ها کاراکتر بامزه روبرو شوید . کاراکتر های این بازی با دست  طراحی شده اند و جنبه ی فانتزی دارند.

سایر توضیحات : گیم پلی بازی Darkestville Castle به صورت Click-and-point کلاسیک پیاده سازی شده است و حالتی مشابه با بازی های Monkey Island و Day of the Tentacle دارد . در کنار گیم پلی و گرافیک مناسب این ازی پر از طنز آمیزی است . کاراکتر های این بازی بسیار بامزه هستند و قطعا شخصیت اصلی داستان برای شما مجذوب کننده خواهد بود .ده ها مرحله ی متفاوت برای شما با جزئیات و دقت تمام طراحی شده اند . گرافیک این بازی بسیار شگفت انگیز و زیبا است تا در کنار داستانی عالی و یک گیم پلی مناسب شما بتوانید لحظاتی خوش داشته باشید .این بازی بازخورد مناسبی از انجمن بازیکنان داشته و برنده ی بهترین روایت از میان بازی های مستقل است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی کامپیوتر ماجرایی کلاسیک Darkestville Castle جدید

مشخصات بازی   Darkestville Castle:

نام بازی : Darkestville Castle

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Epic LLama

منتشر کننده : Buka Entertainment

سبک بازی :ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Darkestville Castle

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *