دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Darkness Ahead نسخه PLAZA

Darkness Ahead یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Useless Machines ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Useless Machines یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که سابقه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب Darkness Ahead و Painted Memories را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان می باشد ، این سبک با انتشار سری محبوب Tomb Raider و بازی محبوب Uncharted موفق شده است خود را به عنوان یکی از اصلی ترین و در عین حال محبوب ترین سبک ها به بازی بازان معرفی کند . بازی Darkness Ahead یکی از همین بازی ها می باشد که از ترکیب سبک ناجراجویی و سبک ترسناک ساخته شده است و با ترکیب این سبک ها موفق به خلق یکی از جذاب ترین بازی های سبک ماجراجویی شده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Darkness Ahead یکی از متفاوت ترین بازی های ماجراجویی می باشد ، در این بازی شما به تنهایی در یک جزیره مرموز و اسرار آمیز زندگی می کنید و باید با استفاده از آیتم های اولیه و ابتدایی که در دست دارید در این محیط خطرناک به سختی زندگی کنید . گرافیک هنری و فنی بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد بطوری که شما با وارد شدن به محیط های جدید چند دقیقه ای را صرف تحسین کیفیت بالای بافت ها و نورپردازی جذاب محیط کنید . گیم پلی بازی به سبک بازی هایی مانند سری محبوب Diablo طراحی شده است که این امر باعث جذابیت بالای گیم پلی این بازی شده است . بازی رایانه ای Darkness Ahead یکی از بازیهای جذاب در سبک ماجراجویی می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Darkness Ahead نسخه PLAZA

مشخصات بازی Darkness Ahead :

نام بازی : Darkness Ahead

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Useless Machines

منتشر کننده : Useless Machines

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Darkness Ahead

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *