دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر de Blob نسخه CODEX + آپدیت 2

هیچ چیز در مورد هنر نمی دانید اما می دانید به چه چیزی علاقه مند هستد ؟ تفاوتی نمی کند که شما یک استاد نقاشی باشید و یا یک بی استعداد در هنر , زمان آن رسیده است تا با de Blob همراه شده و انقلاب رنگی به راه بیندازید . قهرمانی بازیگوش و غیر جذاب , تنها de Blob می تواند شورشی بر علیه I.N.K.T آغاز کند . شرکتی که رنگ های شهر را ذخیره کرده و در تلاش است تا بی رنگی را در جامعه گسترش دهد . حتی تصور آینده شهری بدون هیچ رنگی غیر قابل باور است . نبرد در برابر ارتشی از تانک های عظیم , سربازان جوهری در مقابل اقدامات شما خواهند ایستاد و تلاش می کنند تا شما را از رسیدن به هدفتان بازدارند .

سایر توضیحات : de Blob یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی های Blue Tongue Entertainment و Blitworks طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی THQ Nordic برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . از برخورد با صفحات داغ ، شوک الکتریکی و برج تیره خودداری کنید , موانع بسیاری زیادی در راه شما کاشته شده است که با دقت و سرعت عمل باید آنها را یکی پس از دیگری پشت سر گذارید . فقط به یاد داشته باشید که مبارزه برای بازپس گیری شهر رنگی است . ترکیب رنگ های سفارشی ، الگوها و موسیقی متن حارق العاده است . هرچه پیش می روید و امتیازات بیشتری را کسب می نمایید بازی این اجازه را به شما می دهد تا توانایی و مهارت های خود را بهبود بخشیده و سلاح های دفاعی خود را آپدیت کنید . رقابت برای نجات شهر رنگی , در ابتدای راه است و تنها شما هستید که می تواند از به وجود آمدن آینده ای تیره و تاریک جلوگیری کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر de Blob نسخه CODEX

مشخصات بازی de Blob :

نام بازی : de Blob

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Blue Tongue Entertainment و Blitworks

منتشر کننده : THQ Nordic

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

de Blob

به روز رسانی :

96/02/14 آپدیت جدید اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *