دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dead Inside v1.1.7 نسخه Early Access

ترس همه جا را فرا گرفته است! خطر از در و دیوار می بارد. جانواران مختلفی در سطح منطقه در حال پرسه هستند! جانورانی که بسیار خطرناک و وحشی شده اند. در میان این جانوران، موجوداتی نظیر زامبی ها وجود دارند اما منشا تمام این اتفاقات کجاست؟ چرا ناگهان این سطح از خطر در شهر رخ داده است؟ جواب این سوال در این جمله نهفته است: آخرالزمان رخ داده است!! بازی Dead Inside یک بازی بسیار جذاب اما ترسناک است که در آخر الزمان روایت می شود و شما به عنوان یک شخص باید در این دنیای بسیار خطرناک زندگی کنید و با سختی های آن آشنا شوید و محیط بسیار وحشت آور پیرامون خود را بشناسید. زندگی در این دنیا بسیار خطرناک است و مواردی نظیر گرسنگی، تشنگی و سرما نیز وجود دارند. آتش روشن کنید، یک پناهگاه برای خود بسازید، موجودات مختلف را شکار کنید، از گوشت آنها برای تغذیه استفاده کنید، با موجودات جهش یافته درگیر شوید و با گوشت آنها گرسنگی خود را رفع کنید. با دیگر بازیکنان به صورت هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنید و به زندگی خود ادامه دهید. پس تجهیزات خود را آماده کنید؛ یا شکار کنید یا شکار شوید!

سایر توضیحات: بازی Dead Inside یک بازی بسیار ترسناک و اکشن است که روایتگر داستان یک شخص در دنیایی است که نشانی از ادمیت در آن وجود ندارد. دنیایی که پر از موجودات مختلف و خطرناک است و شما باید در نقش این شخص جان خود را نجات دهید و برای بقای خود تلاش کنید. البته فراموش نکنید که در بازی Dead Inside شما به صورت کاملا مستقل هستید و تصمیم گیری های شما بدون شک روی زندگی شما تاثیر خواهد گذاشت. این بازی توسط شرکت bcInteractive برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود dead inside جدید

مشخصات بازی Dead Inside :

نام بازی : Dead Inside

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : bcInteractive

منتشر کننده : bcInteractive

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Dead Inside

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *