دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر DEAD OR ALIVE 5 Last Round Core Fighters Ultimate Content Set نسخه SKIDROW

DEAD OR ALIVE 5 Last Round Core Fighters Ultimate Content Set یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی های Team NINJA و KOEI TECMO GAMES CO., LTD. طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی KOEI TECMO GAMES CO., LTD. برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . آخرین کلمات در میدان نبرد  DEAD OR ALIVE 5 Last Round گفته می شود . این نسخه ای که به تازگی منتشر شده است این اجازه را به پلیر می دهد تا به بسیاری از حالت های بازی از جمله بازی های آنلاین دسترسی داشته باشد . با این حال ، تنها تعداد محدودی از شخصیت های قابل پخش در دسترس هستند و امکان بازی در حالت داستانی وجود ندارد زیرا قفل است .

سایر توضیحات : طبق گفته سازندگان بازی ، دیگر کاراکترها و بخش Story Mode قرار است به عنوان محتوای قابل دانلود جداگانه در دسترس کاربران قرار گیرد اما نسخه Ultimate Content Set همه شخصیت های اصلی بازی ، محتویات اضافی یا DLC و بخش داستانی یا Story Mode را هم شامل می شود . گرافیک فوق العاده ، انیمیشن های جذاب ، وجود شخصیت های مختلف با توانایی و مهارت های مخصوص به خود ، گیم پلی پویا ، طیف گسترده ای از مکان های مبارزه و ایتراتژی های متنوع در هنگام نبردها تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر DEAD OR ALIVE 5 Last Round Core Fighters Ultimate Content Set نسخه SKIDROW

 

مشخصات بازی DEAD OR ALIVE 5 Last Round Core Fighters Ultimate Content Set :

نام بازی : DEAD OR ALIVE 5 Last Round Core Fighters Ultimate Content Set

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Team NINJA و KOEI TECMO GAMES CO., LTD.

منتشر کننده : KOEI TECMO GAMES CO., LTD.

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

DEAD OR ALIVE 5 Last Round Core Fighters Ultimate Content Set