دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dead Realm

بازی Dead Realm در سبک اکشن , ماجراجویی , استراتژیک می باشد که توسط استودیو مستقل Section Studios ساخته شده و استودیوی 3BLACKDOT آن را برای PC منتشر ساخته است . تقریبا 100 سال از زمانی که یک سرمایه دار معروف به نام William Huxley خانواده و تمام کارکنان خود را به فجیع ترین حالت ممکن به قتل رسانده است می گذرد . در میان این کشته شدگان پسر Huxley و خدمتگذار او Wolfman هم حضور داشتند حال شما باید به همراه دوستان خود وارد دنیای تاریک Huxley شده و یکسری اشیا خاص را پیدا کرده و پرده از راز آنها بردارید قبل از آنکه کشته شوید . Dead Realm یک بازی کاملا جدی می باشد که به زیبایی المان های اکشن را در خود جا داده و شما را وارد محیطی فوق العاده می کند . انتخاب دست شماست می توانید کارکتر خود را روح انتخاب کرده و یا اینکه انسان باشید و به همراه دوستان خود فرار کرده , مخفی شده , زنده مانده و یا حتی بمیرید . طبیعت بازی Dead Realm به گونه ای است که اوقات جذابی را در کنار دوستان خود تجربه کنید هدف اصلی بازی انجام کارها به صورت گروهی می باشد اگر فردی بخواهد مسیر خود را پیش رود بازی او را با چالش های سختی روبه رو می کند . وجود کاکرکترهای متنوع , نقشه های مختلف و گیم پلی با المان های جدید از مهمترین ویژگی های این بازی می باشد . توصیه می کنیم تا این بازی ترسناک و دلهره آور را تجربه کنید .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Dead Realm

نام بازی (فارسی) : قلمروی مرده

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Section Studios

منتشر کننده : 3BLACKDOT

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی , استراتژیک

  • 12 replies
    1. امیر says:

      من داخل بازی می روم اما بخش آف لاین نداره.در بخش آنلاین سرور برام نمیاره که بازی کنم
      لطفا کمکم کنید

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        سلام . آفلاین که نداره ولی در بخش آنلاین به صورت Early Access هست که باید با Steam اجرا بشه در اکثر مواقع

        پاسخ دادن
    2. Mahdi says:

      این بازی ب صورت معمولی قابلیت انلاین داره؟نیازی به استیم نیست؟
      و این که نیازی به کرک انلاین یا چیز های دگ نداره؟؟؟

      پاسخ دادن
    3. cj says:

      سلام و با شکر از سای خوبتون…..من فقط از سایت شما دانلود می کنم امیدوارم که همیجور به خوب بودنتون ادامه بدید.ایا این بازی قابلیت انلاین داره؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *