دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dead Synchronicity Tomorrow Comes Today

بازی کامپیوتر Dead Synchronicity Tomorrow Comes Today یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Fictiorama Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Daedalic Entertainment برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . تاریکی , و پس از آن روشنایی نمایان خواهد شد . اما اینها برای پی بردن مایکل به اسرار جهان خارج کافی نیست . موج بزرگ و راه حل تنها کلماتی هستند که ذهن او را دربرگرفته است . Tomorrow Comes Today اولین قسمت از سری اپیزودیک بازی Dead Synchronicity است . در این بازی شما باید به Michael برای روبرو شدن با واقعیت مرگ کمک کنید . چهره جهان بی رحم که بیمار می شوند و ناگهان ناپدید . هیچ گذشته ، هیچ حال و هیچ آینده ای دیگر وجود ندارد . پس بهتر است عجله کرده قبل از آنکه زمان را از دست دهید . بیماری همه گیر وحشتناکی جان تمامی انسان ها را تهدید می کند و در صورت مبتلا شدن به آن , به سمت مرگ هدایت خواهند شد . ریشه این بیماری به نظر می رسد موج بزرگ باشد , زنجیره ای غیر قابل توضیح از بلایای طبیعی که تمام منابع انرژی و ارتباطات را نابود و جهان را در هرج و مرج فرو برد . مایکل ، یک مرد بدون گذشته و هویت است که سعی دارد به گذشته خود پی برده و از اتفاقاتی که جهان را به سمت تباهی پیش می برد را رمزگشایی کند . ویژگی point and click , گرافیکی 2 بعدی سبک اکسپرسیونیست , موسیقی متن گوشنواز ساخته گروه Kovalski و گیم پلی ماجراجویی کلاسیک همراه با تمی جذاب تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Dead Synchronicity Tomorrow Comes Today :

نام بازی : Dead Synchronicity Tomorrow Comes Today

نام بازی (فارسی) : تقارن مردگان فردا امروز میاد

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Fictiorama Studios

منتشر کننده : Daedalic Entertainment

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

  • 1 replies
    1. محمد حسن says:

      این اروری که زیر هر نظر میاد، نمیدونم مشکل از کجاست اما میتونی با اضافه کردن دو خط زیر به فایل wp-config.php این پیغام خطا رو پنهان کنی.

      error_reporting(0);
      @ini_set(‘display_errors’, 0);

      فقط کافیه خط define(‘WP_DEBUG’, false); رو پیدا کنی و اون دو خط رو زیرش کپی کنی.

      منبع

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *