دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Deadly Tower of Monsters

بازی The Deadly Tower of Monsters در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی ACE Team ساخته شده و استودیوی ATLUS این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . سلاح ها , شمشیرهای کریستالی و شلاق های لیزری خود را آماده کنید و برای هر گونه چالشی آماده باشید سه کارکتر اصلی این بازی Dick Starspeed , Scarlet Nova و Robot خود را برای یک ماجراجویی اماده می کنند .

خلاصه داستان : در بازی The Deadly Tower of Monsters شخصیت Dick Starspeed در یک سیاره ی مرموز به نام Gravoria سقوط می کند . او به همراه ربات قابل اعتماد خود شروع به کاوش در دنیای جدید و ناشناخته می کند تا بلکه بتواند ساکنانی آنجا پیدا کند . در میان جنگ بین دو جناح خوب و بد میمون ها او با فردی به نام Scarlet Nova که وارث امپراتوری این منطقه است آشنا می شود . در این مسیر اسکارلت از اقدامات شرورانیه ی امپراتوری برای دیک صحبت می کند در این مسیر دیک تصمیم می گیرد تا با کمک به اسکارلت حکومت ظالمانه ی پدر او را به پایان برساند . سه قهرمان بازی ماموریت بزرگ خود برای سرنگونی بزرگترین تهدید Gravoria و ایجاد صلح در آن را شروع می کنند . بازی The Deadly Tower of Monsters از روی عنوان کلاسیک آن که در سال 1970 با همین نام ساخته شده است الهام گرفته شده . گیم پلی بازی بسیار جذاب بوده و گرافیک آن فوق العاده می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود سازد .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Deadly Tower of Monsters

نام بازی (فارسی) : برج مرگبار هیولاها

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : ACE Team

منتشر کننده : ATLUS

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی

حجم فایل : 1.1 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam