دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Death Rally نسخه POSTMORTEM

خشاب سلاح های خود را پر کرده و موتورها را روشن کنید … یکی از بهترین بازی های کلاسیک بازگشته است ! این بازی از سوی توسعه دهندگان مشهور مجموعه Max Payne و Alan Wake منتشر شده و حالا با تمام نقاط قوت و ضعف بار دیگر به صحنه بازی های ویدئویی بازگشته است . این یک رانندگی تفریحی نیست . این رالی مرگ است ، پس آماده باشید تا به معنای واقعی کلمه نابودی را لمس کنید . برای زنده ماندن از لاستیک های سوخته و انفجارهای رخ داده در طول مسیر ، دوری کرده تا بتوانید در نهایت به عنوان نفر اول از خط پایان بگذرید . این یک بازی سرگرم کننده و در عین حال اعتیادآور است .

سایر توضیحات : Death Rally یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی های Remedy Entertainment Ltd. و Mountain Sheep Inc. ، Cornfox & Brothers Ltd طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Remedy Entertainment Ltd. برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در صورتی که بتوانید مسابقات را با پیروزی به پایان رسانید ، بازی این اجازه را به شما می دهد تا اتومبیل ها و سلاح های خود را ارتقا بخشیده و به یک ماشین جنگی مرگبار بدل شوید . هرچه قدرت بیشتری داشته باشید ، راحت تر می توانید مراحل و رئیس بزرگ در پایان هر ماموریت را نابود سازید . بازی علاوه بر بخش نکنفره ، از حالت مولتی پلیر نیز پشتیبانی می کند . شما انتخاب میکنید که چگونه برنده شوید ، با تکیه بر مهارت و یا یکار گیری ترفندهای کثیف !

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Death Rally

مشخصات بازی Death Rally :

نام بازی : Death Rally

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Remedy Entertainment Ltd. و Mountain Sheep Inc. ، Cornfox & Brothers Ltd

منتشر کننده : Remedy Entertainment Ltd

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : BIN

لینک مرتبط : STEAM

Death Rally

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *