دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Debris v2.0 – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

شما عضوی از تیم کوچکی هستید که برای فیلم برداری تبلیغاتی در مورد کشفی غیرعادی به ماموریتی فرستاده می شوید . در اعماق قطب شمال ، باقی مانده های شهاب سنگی به چشم می خورد که قادرند انرژی پاک را تامین می کنند . اما زمانی که در موقعیت مورد نظر برای بررسی های اولیه قرار می گیرید ناگهان چندین انفجار ، یک جریان قدرتمند ایجاد می کند و شما و تیمتان را به سمت خود کشیده و هر کدام از افراد گروه در یک شبکه وسیع از غارهای یخبندان غوطه ور می شوند . در اعماق زمین ، آسیب دیده و بی خبر از زمان ، تنها رسیدن به سطح زمین امید شما برای زنده ماندن است . اما این سفر پر از تجربیات غیر منتظره است .

سایر توضیحات : Debris یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Moonray Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . موجودات عجیبی در دل کوه های یخی خفته اند که شما و افراد گروهتان را احاطه کرده و شما باید برای زنده ماندن ، از هر وسیله ای به عنوان سلاح استفاده نمایید . گاهی شرایط هم طبق میلتان پیش نخواهد رفت و مشاهداتتان شما را از مسیر درست منحرف می کند . سرانجام باید در پشت این جهان سورئال و وضعیت ناامید کننده ، به تمامی سوال های ذهنتان پاسخ دهید . دانش ، همان چیزیست که باعث می شود تا تفاوت ها ایجاد شوند . گرافیک خیره کننده ، روایت داستانی مرموز ، آب و هوای پویا ، دشمنانی با توانایی های مختلف ، سلاح های آینده و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های بازی بشمار می آیند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Debris center

مشخصات بازی Debris :

نام بازی : Debris

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Moonray Studios

منتشر کننده : Moonray Studios

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Debris

به روز رسانی :

1397/02/29 آپدیت v2.1 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 3 replies
    1. vahid says:

      میخواستم اگه امکان داشته باشه بازی Escape from Tarkov رو برا دانلود بزارین چو توی هیچ کدوم از سایت های فارسی ایرانی نبود خیلی گشتم اگه لطف کنین بینهایت ممنون میشم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *