دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Deed

بازی کامپیوتر The Deed یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Pilgrim Adventures و GrabTheGames Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی GrabTheGames برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . The Deed از جمله بازی های ماجرایی با اتمسفری تاریک است که داستان قتلی را روایت می کند .

خلاصه داستان : Arran Bruce وارث برحق املاک Dunshiel , پس از مدتی به خانه اش بازمی گردد و متوجه می شود که پدرش تصمیم دارد او را از ارث محروم کند و تمامی داراییش را به نام دخترش sadistic بکند . در همین لحظه تمام وجود آران را خشم و حرص و آز دربر میگیرد و قسم می خورد تا خواهرش را به قتل رسانده و ارث را خودش به چنگ آورد . آیا او می تواند به اهداف شومش دست یابد ؟ بازی دارای پایان های متفاوتی می باشد پس هر تصمیمی که در بازی اتخاذ می کنید بر نتیجه بازی تاثیر گذار خواهد بود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی The Deed :

نام بازی : The Deed

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Pilgrim Adventures و GrabTheGames Studios

منتشر کننده : GrabTheGames

سبک بازی : ماجرایی و نقش آفرینی

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 1 replies
    1. امید says:

      سلام خدمت شما و سایت خوبتون ..یه زحمت بکشید جای لینک دانلود را جای قبلی بگذارید چون با موبایل اصلا لینک دانلود دیده نمیشه و واقعا مشکله .من مرتب به سایتتون سرمیزنم و دانلود میکنم و من فکر میکنم این مشکل خیلی هاست اگه ممکنه رسیدگی کنید .. خیلی ممنون ..

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *