دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Demolish & Build تمام نسخه ها

Demolish & Build Company 2017 یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی Noble Muffins طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی PlayWay S.A برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . به یکی از بزگترین شرکت های ساخت و ساز تبدیل شوید . وظیفه شما مدیریت کارگران برای نابود کردن کلبه های چوبی کوچک و ساخت ساختمان های بزرگ بتنی می باشد . دست شما برای خرید املاک و اجاره زمین های مختلف برای کسب سود بیشتر باز می باشد . بازی این امکان را به شما می دهد تا از ابزار های مختلف استفاده کرده و با خرید ماشین آلات جدید و سفارشی کردن قطعات به انجام وظایف تخصصی بپردازید .

سایر توضیحات : مجموعه متنوعی از ماشین آلات مختلف از جمله جرثقیل برای دسترسی به موقعیت های غیر قابل دسترس در ارتفاع ، بولدوز برای تخریب سازه های کوچک ، لودر یک ماشین کوچک برای حفاری ، تخریب و حمل بار ، بیل مکانیکی برای حفاری های عمیق ، غلتک جاده برای فشرده ساختن شن و ماسه و آسفالت جاده ها ، کامیون کمپرسی مناسب برای حمل و نقل شن و ماسه یا تکه های فلز ، میکسر بتن کامیون و کامیون باری طراحی شده برای حمل چوب ، آجر و رساندن بتن به سایت های ساخت و ساز در اختیار شما قرار دارد . وجود ماشین های مختلف برای کارگردهای متنوع ، جهان باز ، سیستم تخریب پیشرفته ، امکان سرمایه گذاری و ساخت و ساز و استخدام و مدیریت کارگران تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی می باشد .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Demolish & Build Company 2017 نسخه PLAZA

 

مشخصات بازی Demolish & Build 2018 :

  پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 شرکت سازنده : Noble Muffins منتشر کننده : PlayWay S.A سبک بازی : شبیه ساز نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM – برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .  

Demolish & Build Company 2017

به روز رسانی :

1396/12/19 نسخه Demolish & Build 2018 اضافه شد .