دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Depths of Fear :: Knossos

Depths of Fear :: Knossos یکی از بازی های ماجرایی اول شخص بشمار می آید که در فضایی شبیه به یونان باستان همراه با عناصر اکشن و خشن که در هر مرحله تولید می شوند ، روایت می شود . شما فرار خواهید کرد ، پنهان خواهید شد ، مباررزه خواهید نمود و در نهایت در آغوش مرگ آرام خواهید گرفت . سرنوشت Athens در دستان شماست ، در این بازی شما به عنوان قهرمان افسانه ای یونانی به نام تئوزوس به ایفای نقش می پردازید . برای ادای احترام به پادشاه مینوس راهی شهر Knossos می شوید ، شهری که شما را درگیر اتفاقات عجیب و غریب بسیاری خواهد کرد .

سایر توضیحات : Depths of Fear :: Knossos یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Digital Tribe طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در دل این شهر ، جانوری افسانه به نام Minotaur از خوابی طولانی بلند شده است . اما قبل از اینکه بتوانید پا در این سفر گذارید ، باید توانایی و مهارت های خود را در برابر این غول عظیم الجثه ثابت کنید . جمع آوری طلا برای مقابله با Daedalus ، ساخت زره پوش در حالی که به دنبال مدال اسطوره ای هستید ، مدالی که شمشیر استاد را در اختیار شما قرار می دهد ، تنها سلاح شناخته شده ای که می تواند در درون گوشت Minotaur نفوذ کند و او را از بین برد . پسر پوزیدون ، ناامید نشو ، شاید خدایان یونان با شما باشند .

مشخصات بازی Depths of Fear :: Knossos :

نام بازی : Depths of Fear :: Knossos

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Digital Tribe

منتشر کننده : Digital Tribe

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Depths of Fear :: Knossos