دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Desperados 2 Coopers Revenge نسخه GOG

سبک وسترن یکی از محبوب ترین سبک ها در دنیای بازی های رایانه ای می باشد ، در طول سالیان مختلف بازی های بسیاری مانند Gun , RDR و سری Desperados به محبوبیت این سبک کمک شایانی کرده اند . هنگامی که در سال 200 استودیوی بازی سازی Spellbound بازی رایانه ای جدید خود را که یک بازی استراتژی در فضای وسترن بود کمتر کسی فکر می کرد که این بازی با موفقیت خاصی روبر شود اما پس از انتشار بازی و مشاهده نقد های این بازی و ستایش منتقدین مشخص شد که این بازی یکی از بازی های موفق در این سبک می باشد . موفقیت های شماره 1 این بازی سازندگان را بر این داشت تا دنباله ای بر این بازی بسازند . بازی جدید Desperados 2 Coopers Revenge نام داشت و مانند بازی قبلی در سبک استراتژی بود .

سایر توضیحات : بازی جدید دنباله ای مستقیم بر شماره قبلی بود ، گیم پلی بازی برپایه گیم پلی بازی قبلی طراحی شده بود اما تغییرات خوش آیندی وارد بازی شده بود ، بازی هنوز هم از دید ایزومتریک استفاده می کرد اما شما می توانستید هر زمانی که علاقه داشته باشید دوربین بازی را تغییر داده و از دید سوم شخص استفاده کنید . برای مثال شما می توانید در هنگام دوئل ها از دید سوم شخص استفاده کنید تا لذت بیشتری از تیراندازی ببرید . بازی دارای تنوع مراحی بسیار زیادی می باشد ، دشت های بسیار زیبا  و البته خطرناک قلعه های متروک و روستاهای سرخ پوستان آمریکایی تنها تعدادی از این محیط ها می باشد . در این بازی شما کنترل شش قهرمان غرب وحشی را برعهده خواهید داشت که یکی از آنها جایزه بگیر معروف جان کوپر می باشد . بازی رایانه ای در تاریخ 2 می 2006 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 48% از وبسایت استیم شده است .

مشخصات بازی Desperados 2 Coopers Revenge :

نام بازی : Desperados 2 Coopers Revenge

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Spellbound

منتشر کننده : Spellbound

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Desperados 2 Coopers Revenge