دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر DESYNC نسخه HI2U + آپدیت 1.337.17

DESYNC از جمله بازی های تک نفره شوتر و اول شخص دشوار می باشد که شما را در فضایی خطرناک و خلاقانه غرق می کند . تنها وظیفه شما , از بین بردن دشمنان و انجام حملات متوالی که تنها با استفاده از سلاح های انفجاری دیجیتال و بازوهای کشنده که در اختیار شماست , امکان پذیر می باشد . تعویض میان سلاح ها و انجام حرکات استادانه در حین مبارزات , حرکاتی که برای آسیب پذیری کمتر و در برخی مواقع برای فرار از موقعیت های خطرناک به عنوان توانایی در وجود شما قرار دارد . بازی این امکان را به شما می دهد تا برای دشمنانتان تله های مختلفی پهن کرده و آنها را یکی پس از دیگری به زانو درآورید .

سایر توضیحات : DESYNC یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی The Foregone Syndicate طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Adult Swim Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در ابتدا کمی بازی دشوار می باشد اما هرچه از بازی می گذرد و با گیم پلی بازی آشنا می شوید , به ترکیب های مختلفی در زمینه های متفاوتی دست خواهید یافت که در صورت درست اجرا شدنشان این امکان وجود دارد تا علاوه بر کسب امتیازات بیشتر , آیتم های جدید برایتان باز شود . برای آنکه بتوانید مراحل را پشت سر گذارید باید از سرعت عکس العمل بالایی نسبت به اتفاقات پیرامونتان برخوردار باشید و یک اشتباه می تواند شما را به خانه ابتدایی بازگرداند . وجود تصاویر گرافیکی زیبا در محیطی شوم , وجود دشمنان مختلف با انواع توانایی های دفاعی و تهاجمی و حالت آتش های متعدد بر روی هر یک از سلاح ها برای آزمایش تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر DESYNC نسخه HI2U

مشخصات بازی DESYNC :

نام بازی : DESYNC

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : The Foregone Syndicate

منتشر کننده : Adult Swim Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

DESYNC

به روز رسانی :

1396/04/20 آپدیت 1.337.17 نسخه BATTERY اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *