دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Devil in the Pines نسخه PLAZA

یک مرد آپالاچی ( Appalachian ) با تمام توانش سعی می کند جان دخترش را نجات دهد ، اما بدون اینکه متوجه شود وارد منطقه ای نقرین شده می شود ، حال او باید مبارزه کند تا جان سالم به در ببرد.Devil in the Pines  بدون شک تجربه ای طاقت فرسا خواهد بود و تنها هدفی که در این بازی دارید یک چیز است : پیدا کردن کلید !بر نیرو های تاریکی و ترس خود غلبه کنید ، با تمام تمرکز پیشروی کنید چون بعضا خطا رفتن یک تیر می تواند جان شما را تهدید کند . شما به جز یک کمان ، چراغ قوه و آتش چیز دیگری برای محافظت از خودتان در برابر نیرو های شیطانی ندارید . نیرو های تاریکی همواره در کمین شما خواهند بود ، آن ها شما را می ترسانند و با بی رحمی تمام به شما حمله می کنند . این بازی از سیستم PermaDeath استفاده می کند ( یعنی اینکه اگر هنگام بازی کردن کشته شوید باید دوباره از اول شروع کنید) ، شما برای نجات جان دخترتان به هر قیمتی که شده باید زنده بمانید .خطا رفتن یک تیر شما می تواند همه چیز را به خطر بیندازد ، همین موضوع باعث شده تا Devil in the Pines هیجان خاصی داشته باشد .

سایر توضیحات : هوش مصنوعی در این بازی  همواره سعی دارد تا شما را بترساند و هنگامی که گارد خود را پایین می آورید به  شما حمله کند ، موجوداتی غیری عادی که تا کنون ندیده اید ، آن ها فوق العاده سریع و غیر قابل پیش بینی هستند ، هرچه بیش تر زنده بمانید آن ها نیز قدرتمند تر می شوند .وقتی کلید راه زیرزمینی را پیدا می کنید آماده ی پایانی باورنکردنی باشید ، عینا به جهنم وارد می شوید !هیچ گاه گاردتان را پایین نیاورید ، دیو ها تنها تهدید هایی نیستند که با آنها مواجه می شوید. سعی کنید دیدتان را نپوشانید و همواره برای پیدا کردن راه خودتان آماده باشید. مراقب قطب نما و کمپ خودتان باشید ، شما ممکن است به سادگی در جنگل گم شوید. همانطور که می دانید این بازی از سیستم PermaDeath استفاده می کند بنابر این هر بار که کشته می شوید محیط اطراف شما تغیر می کند  تا گیم پلی بازی تکراری و خسته کننده نباشد .


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی Devil in the Pines

مشخصات بازی   Devil in the Pines:

نام بازی : Devil in the Pines

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Rebelware Games

منتشر کننده : Rebelware Games

سبک بازی :ترسناک ، اول شخص ، Survival

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Devil in the Pines

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *