دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Devoid of Shadows نسخه CODEX

سرما در سیاه چال ها و هزارتوهای دنیایی دیگر رخنه کرده و سالهاست که کسی به این مکان سر نزده و اینجا تنها یاس و نا امیدی را میزبانی می کند! اما Devoid of Shadows گرمایی است که در این مکان تابیده می شود و می تواند بار دیگر زندگی را به این مکان مرموز بازگرداند. این بازی یک عنوان بسیار جدید همراه با جنگ های حماسه ای و داستانی بسیار جالب است که ما را به سال های 2000 می برد. در این بازی شما می توانید در نقش 3 شخصیت مختلف به بازی بپردازید. جایی که هیچ بخششی وجود ندارد و تناه یک اشتباه می تواند باعث عمری پشیمانی شود! جایی که شما متوجه می شوید که گرمای یک زندگی چطور در گرو و چنگال گروهی از دشمنان بی مایه و بی رحم گرفتار است و شما باید برای نجات این گرما و زندگی تلاش کنید. در بازی Devoid of Shadows شما می توانید در بیش از 21 مرحله مختلف به بازی و مبارزه بپردازید. این مراخل توسط یک الگوریتم بسیار جالب طوری طراحی شده اند که المان های آن متفاوت خواهند بود و به صورت تصادفی ساخته می شوند و این مسئله به جذابیت بازی می افزاید.

سایر توضیحات: بازی Devoid of Shadows یک بازی اکشن و جذاب با زمینه ای تاریک ترسناک است که در آن شما باید با موجوداتی مبارزه کنید که زندگی را از دنیای زیر زمین گرفته اند! این بازی به شما امکانمی دهد تا ویژگی ها و قدرت های مختلفی را برای شخصیت خود تهیه کنید و نیز با بهره گیری از ایده ای بسیار جالب آنها را بهبود ببخشید تا شاید بتوانند در این جنگ تمام عیار شما را کمک کنند. بازی Devoid of Shadows توسط استودیو بازی سازی N-Game Studios برای پلتفرم ویندوز تولید شده و تحت امتیاز شرکت ArsLogica LP به بازار عرضه شده است.

مشخصات بازی Devoid of Shadows :

نام بازی : Devoid of Shadows

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : N-Game Studios

منتشر کننده : ArsLogica LP

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

 

Devoid of Shadows