دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Die In The Dark نسخه PLAZA

تنها و گرفتار شده در مترو ، بدون حتی داشتن اسلحه و یا چاقویی ، تنها یک چراغ قوه همراه شماست . نه تنها شما با تعداد بسیاری پازل و معما روبرو خواهید شد بلکه سگ های شریر و تعدادی از هیولاها جانتان را تهدید می کند . سوزاندن زامبی ها با چراغ قوه خود و مخفی کردنشان در کمد ممکن است بهترین راه برای زنده ماندن باشد اما شما می توانید راه فرار از مترو را انتخاب کنید . داستان بازی حول و حوش اتفاقات واقعی که در جولای سال 2008 در لانگ آیلند ، نیویورک زمانی که هیولای مونتاوک در ساحل دیده شد . گارد ساحلی تنها ایستاده بود و از مشاهده موجودی که یک ترکیب عجیب و غریب از خوک و سگ را نشان میداد ، شوکه شده بود .

سایر توضیحات : Die In The Dark یکی از بازی های سبک شبیه ساز و ماجرایی است که توسط کمپانی Side B Gaming طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . نه چندان دور از ساحل مرکز تحقیقات حیوانی جزیره پلوم بود که برای آزمایش های ابتکاری حیوانات شناخته شده است . دو سال بعد یکی دیگر از هیولا در ساحل دیده شد اما این بار آن را انسان با بخش های بدن تشبیه کرده اند . گزارش ها حاکی از آن است که جزیره پلو در حال آزمایش بر روی نه تنها حیوانات بلکه بر روی انسان ها نیز است . جولای 2018 هیولا جزیره پلو از آزمایشگاه مخفی در سیستم مترو نیویورک فرار کرد . یکی از مسافران مترو بی بدیل در مترو به دام افتاده است … آیا می توانید زنده بمانید و فرار کنید ؟

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Die In The Dark :

نام بازی : Die In The Dark

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Side B Gaming

منتشر کننده : Side B Gaming

سبک بازی : شبیه ساز و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Die In The Dark

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *