دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Diluvion تمامی نسخه ها

انسان ها در دورانی طلایی زندگی می کنند ، تکنولوژی برده انسان می باشد و انسان ها به تمام خواسته های خود رسیده اند ، تمام بیماری ها درمان شده اند و تمام کشورها در کنار یکدیگر در صلح و آرامش زندگی می کنند . اما یک روز حادثه ای رخ می دهد ، حادثه ای تلخ و نابود کننده سیلی عظیم تمامی انسان ها را به اعماق اقیانوس می فرستد . انسان های بسیاری کشته می شوند ، شهرهای بزرگ نابود می شود و تمدن ها از صفحه روزگار محو می شوند . تعداد باقی مانده انسان ها برای بقاء مجبور به زندگی در اقیانوس ها می شوند . در اعماق دریا انسان ها تمدنی جدید و موجوداتی جدید می یابند که علاقه ای به زندگی با انسان ها در کنار خود ندارند ، حال شما به عنوان کاپیتان یک زیردریایی که مامور بررسی و یافتن رازهایی در رابطه با انسان ها می باشد وارد این دنیای شگفت انگیز می شوید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Diluvion یک بازی ماجراجویی ، نقش آفرینی می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Arachnid Games ساخته شده است . این بازی که کاملا الهام گرفته شده از رمان های ژول ورن می باشد موفق شده است روح آثار ژول ورن را بوسیله داستانی بسیار زیبا و خلق شخصیت اصلی مانند شخصیت های داستان های ژول ورن در این بازی بدمد که می توان گفت یکی از دلایل اصلی موفقیت این عنوان می باشد . در این بازی چندین زیردریایی مختلف وجود دارد که در طول بازی و با پیشرفت شما این زیردریایی ها در دسترس شما قرار می گیرند و شما باید با ارتقاء آنها خود را به قطبی قدرتمند در اقیانوس تبدیل کنید . گرافیک هنری و فنی این بازی از نکات بسیار جذاب و درخشان این بازی می باشد ، سازندگان در خلق این بازی سنگ تمام گذاشته و یک دنیای بسیار زیبا و با جذئیات بالا خلق کرده اند . بازی رایانه ای Diluvion در تاریخ 2 فوریه 2017 منتشر شده و موفق به کسب نمره 66% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Diluvion نسخه RELOADED

 – نسخه FitGirl به ورژن v1.15E به روز رسانی شده و شامل پک های الحاقی Derringer و Manta است.

مشخصات بازی Diluvion :

نام بازی : Diluvion

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Arachnid Games

منتشر کننده : Arachnid Games

سبک بازی : ماجراجویی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Diluvion

به روز رسانی :

1396/04/21 نسخه FitGirl اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *