دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dino Run DX

Dino Run DX یک بازی مسابقه ای است با گرافیک پیکسلی و مضامین دایناسور ها ، تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا در گیم پلی مهیج این بازی از انقراض دایناسور ها فرار کنید ، با نابودی مسابقه دهید .یک بازی چند نفره ماقبل تاریخ که به صورت مسابقه ای پیاده سازی شده است . البته شما می توانید در بخش تک نفره بازی کنید رپتور (نوعی دایناسور با جسه ای کوچک تر نسبت به دیگر دایناسور های گوشت خوار) معروف خود را کنترل کنید در حالی که در دنیای ترتیبی این بازی که به صورت غیر دستی بوجود می آید پیشروی می کنید ، با انقراض دایناسور ها مسابقه دهید !ایا شما هم یکی از میلیون ها تلفات روز نابودی دایناسور ها خواهید بود ؟ یا اینکه از انقراض فرار می کنید ؟

سایر توضیحات : نسخه ی تحت وب این بازی بیش از 100 میلیون بار توسط بازیکنان اجرا شده است ، سازندگان Dirono Run از سال 2006 و زمان انتشار Diron Run بیش از 20 بازی  ساخته اند .این بازی باعث شد تا بسیاری از بازی های دویدنی بر روی موبایل از سبک این بازی الهام بگیرند و کیفیتی قابل قبول داشته باشند ، موضوعی بسیار مهم که باید بدانید این است که دایناسور ها واقعا کلاه نمی پوشیدند اما در این بازی می توانید کلاه های بامزه ای را بپوشید تا از گیم پلی بازی بیش تر لذت ببرید ، هر بار که بازی می کنید تجربه ای جدید خواهید داشت هیچ گاه دو مرحله به هم شبیه نخواهند بود ، این بازی سه حالت گیم پلی متفاوت دارد ، CHALLENGE ، PLANET D و SPEEDRUN تاکنون بیست و چهار SPEEDRUN وجود دارد که در آینده به تعدادشان اضافه می شود ، احتمالا نسخه ی تحت وب این بازی را سال ها پیش امتحان کرده اید ، این نسخه بهبود هایی قابل توجه دارد و مراحلی جدید به آن اضافه شده است در حالی که قابلیت های انتخاب بیش تری در گیم پلی بازی برای شما در نظر گرفته شده است ، به طور کلی تفاوت اصلی این بازی پس زمینه های جدید و لایه های تزئینی جدید است و گیم پلی دوست داشتنی این بازی هنوز همانگونه دوست داشتنی باقی مانده است در حالی که تغیرات مثبتی صورت گرفته است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*
دانلود بازی کامپیوتر Dino Run DX جدید

 

مشخصات بازی Dino Run DX:

نام بازی : Dino Run DX

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Pixeljam

منتشر کننده : Pixeljam

سبک بازی :اکشن ،مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Dino Run DX

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *