دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Disputed Space

تجربه جنگ فضایی-حماسی در حالی که کنترل یک سفینه کوچک و سریع به عنوان بخشی از یک ناوگان عظیم را در برابر جناح های دشمن در سراسر کهکشان را برعهده دارید . Disputed Space علاوه بر بخش تکنفره از حالت local co-op نیز پشتیبانی می کند که در آن 4-2 پلیر به طور همزمان می توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند . گیم پلی بازی از سرعت بالایی برخوردار می باشد و همانند بازی های چنین سبکی که تا به امروز منتشر شده , نخواهد بود . این یک بازی 6DOF است که فضایی همانند Descent یا Overload را داراست .

سایر توضیحات : Disputed Space یکی از بازی های سبک اکشن , شبیه ساز و ماجرایی است که توسط کمپانی ShilohGames طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی شما در قالب یک خلبان سفینه فضایی به ایفای نقش می پردازید کسی که می تواند به هرطرف کهکشان سفر کرده و دشمنان را با استفاده از لیزر و موشک نابود سازد . تیرانداز فضایی اول شخص با شش درجه آزادی (6DOF) , کمپین تک نفره با 30 سطح , مبارزه با مبارزان و بمب افکن ها , جنگ های بزرگ با ده ها کشتی و هزاران پرتابه , هوش مصنوعی پیشرفته , بسیار بهینه شده و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Disputed Space

مشخصات بازی Disputed Space :

نام بازی : Disputed Space

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : ShilohGames

منتشر کننده : ShilohGames

سبک بازی : اکشن , شبیه ساز و ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Disputed Space

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *