دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر DRAGON QUEST HEROES II نسخه FITGIRL

این سرزمین روزی بسیار آرام و زیبا بوده اما حالا سالهاست که توسط هیولاهای مختلف اشغال شده و دیگر رونق سابق را ندارد. حال زمان ظهور قهرمان های مختلف است تا این سرزمین را از دام این موجودات خبیث نجات دهند و بار دیگر زیبایی را به آن هدیه کنند. بازی DRAGON QUEST HEROES II روایتگر هنرنمایی و درخشش قهرمان هایی است که قصد دارند تا این سرزمین را از زیر بار زور و جور نجات دهند و هیولاهای مختلف را از این سرزمین بیرون کنند و سحر و جادویی را باطل کنند که باعث شده تا موجودات مختلف و حتی درختان این سرزمین از حالت عادی خود خارج شوند. در بازی DRAGON QUEST HEROES II شما می توانید تا 4نفر را با خود همراه کرده، شمشیر های خود را تیز کنید و به جنگ دشمنان مختلف بروید. همچنین در این بازی شما می توانید شخصیت های مختلفی را انتخاب کنید که هر کدام بدون شک نقات قوت و ویژگی های خاص خود را دارند. همچنین حرکات این شخصیت ها نیز بسیار متفاوت طراحی شده تا بازی را جذاب تر جلوه دهد. علاوه بر اینها، وجود شخیصت های بسیار نام آشنا از سری بازی های DRAGON QUEST و همچنین معرفی 4 شخصیت جدید از ویژگی های اصلی این بازی است که شما باید به کمک این شخصیت ها به جنگ دشمنی ناشناخته بروید که 7سرزمین را تهدید می کند.

سایر توضیحات: بازی DRAGON QUEST HEROES II یک بازی بسیار جذاب در سبک hack-and-slash و نقش آفرینی است که در آن شما در دنیایی جدید در جستجوی یک ماجرای جدید هستید و باید برای نجات این سرزمین تلاش کنید. گرافیک این بازی بسیار عالی طراحی شده و سرنگ بندی به کار رفته در این بازی بدون شک باعث می شود تا صحنه های مبارزه به شدت جذاب باشند. بازی DRAGON QUEST HEROES II محصول مشترک 2 شرکت نامی یعنی Square Enix و KOEI TECMO GAMES CO و  LTD. است که هر کدام بازی های بسیار خوبی را در کارنامه خود دارند. این بازی در سبک و سیاق سری بازی های Dynasty Warriors است و همانند آن شامل صحنه های اکشن بسیار زیاد است. همچنین شایان ذکر است که این بازی برای پلتفرم های مختلف نظیر PC، PS4 و Xbox One طراحی و تولید شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی DRAGON QUEST HEROES II :

نام بازی : DRAGON QUEST HEROES II

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Square Enix , KOEI TECMO GAMES CO., LTD.

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

 

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

DRAGON QUEST HEROES II