دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dream Alone نسخه CODEX + آخرین آپدیت

Dream Alone یک بازی 2 بعدی platform با گیم پلی پلت فرم کلاسیک، تله های مرگبار، داستان تاریک و توانایی های منحصر به فرد قهرمان بازی است. یک بیماری مرموز به روستایی آرام حمله می کند. یک به یک شهروندان شهر را به کاما میبرد، کشور به قبرستانی بدل شده است. هنگامی که خانواده قهرمان داستان به بیماری دچار می شوند،  او یک سفر خطرناک برای پیدا کردن جادوگر افسانه ای به نام Lady Death را آغاز می کند، او تنها کسی است که می تواند این بیماری را متوقف کند و یا راهی برای حل این مشکل به قهرمان بازی نشان دهد. قهرمان داستان از مکان ها مختلفی عبور خواهد کرد که جنگل، گورستان، میدان جنگ، شهر ارواح و غیره را شامل می شوند. تقریبا تمام مراحل دارای جنبه های واقعیت جایگزین خود هستند؛ مراحل کمی متفاوت که دارای چندین اشیا یا تله در مکان های مختلف هستند.

سایر توضیحات : Dream Alone یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی WarSaw Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Fat Dog Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . همانطور که داستان در حال توسعه است، بازیکن بیشتر در مورد گذشته قهرمان اصلی، انگیزه و برخی از اسرار بسیار تاریک آگاه می شود. اشتباه، پرش اشتباه و یا صرفا مراقب بودن به اندازه کافی، باعث مرگ فوری خواهد شد. با این حال جهش دقیق و سرعت عمل کافی نیست. برخی تله ها باید غیرفعال شوند و برخی از اشیاء مانند سنگ یا جعبه ها باید به موقعیت های خاص منتقل شوند. گاهی اوقات هیچ جرمی برای حرکت یا ماشه وجود ندارد، مگر اینکه قهرمان از یکی از قدرت های ویژه خود استفاده کند که در بازی بسیار نادر است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Dream Alone Center

مشخصات بازی Dream Alone :

نام بازی : Dream Alone

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : WarSaw Games

منتشر کننده : Fat Dog Games

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Dream Alone

به روز رسانی :

1397/05/11 آپدیت جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *