دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dreamfall Chapters The Final Cut تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

داستانی در باره انتخاب ها و واقعیت ها! داستان بازی Dreamfall Chapters The Final Cut در دو دنیای موازی رقم می خورد. یکی دنیایی سراسر تکنولوژی و سیاه و دیگری قلمرویی جادویی و بزرگ! این بازی به بررسی و روایت داستان 3 شخصیت به نام های Zoë Castillo, Kian Alvane و Saga می پردازد که قصد دارند تا در پی یافتن یک معما بپردازند و جهان های مختلف را در نوردند. این بازی یک عنوان بسیار جالب است که قصد دارد با یک گیم پلی بسیار جالب و رازآلود شما را به عمق داستانی بسیار جذاب ببرد که در هر نقطه از آن باید انتظار یک چیز عجیب یا سورپرایز را داشت! بازی Dreamfall Chapters The Final Cut به عنوان یک بازی مستقل سعی دارد تا با ساخت و معرفی شخصیت ها و مکان های جدید و نیز جمع بندی ماجراهای داستان های قبلی یک دریچه برای گیمرهای جدیدی باشد که به تازگی با این عنوان بازی آشنا شده اند و نیز جوابگوی صبر هواداران قبلی خود باشد. همچنین داستان بازی نیز تغییرات بسیار زیادی داشته که بدون شک قسمت های جدید آن برای هر گیمری هیجان انگیز خواهد بود.

سایر توضیحات: بازی یک عنوان مستقل و شبیه داستان بازی های The Longest Journey و Dreamfall: The Longest Journey است که در سبک ماجرایی عرضه شده است. داستانی سراسر انتخاب و ادعا، جنگ و خونریزی و صلح، شورش و آرامش و … ! همه ی این عناوین در این بازی بسیار جذاب شکل می گیرند و بدون شکگرافیک بسیار خوب و صحنه سازی های رنگ و لعاب دار این بازی برای شما جذاب خواهد بود. بازی Dreamfall Chapters The Final Cut توسط شرکت Red Thread Games برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس تولید و عرضه شده است.

مشخصات بازی Dreamfall Chapters The Final Cut :

نام بازی : Dreamfall Chapters The Final Cut

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Red Thread Games

منتشر کننده : Red Thread Games

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

 

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Dreamfall Chapters The Final Cut

به روز رسانی :

1396/05/02 آپدیت 5.7.2.1 نسخه CODEX و نسخه FitGirl اضافه شد.