دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Duke Grabowski Mighty Swashbuckler REPACK نسخه RELOADED

Duke Grabowski Mighty Swashbuckler REPACK یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Venture Moon Industries طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Alliance Digital Media برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Duke Grabowski یکی از بازی های ماجرایی point-and-click است که توسط تیمی مستقل از فارغ التحصیلان LucasArts ساخته شده است . شما در این بازی در نقش Duke به ایفای نقش می پردازید ، یک دزد دریایی با معرفت که در غارت تبهر خاصی دارد اما یک چیز را در مورد زنان نمی داند .

سایر توضیحات : او سعی دارد تا با موفقیت هایی که در آینده کسب می کند به یک کاپیتان کشتی بدل شود . این کار اصلا ساده نیست زیرا در طول سفرش باید با دشمنان بسیاری از جمله ملوانان زامبی مبارزه نماید و پیروز شود . یک ماجراجویی جذاب ، لذت بردن از مکان های گرمسیری ، حل پازل های سرگرم کننده ، داستان گویی اپیزودیک ، صداگذاری فوق العاده شخصیت ها ، هنر شگفت انگیز و انیمیشن های 3D و تعامل با پس زمینه های 2D تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Duke Grabowski Mighty Swashbuckler REPACK نسخه RELOADED

 

مشخصات بازی Duke Grabowski Mighty Swashbuckler REPACK :

نام بازی : Duke Grabowski Mighty Swashbuckler REPACK

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Venture Moon Industries

منتشر کننده : Alliance Digital Media

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Duke Grabowski Mighty Swashbuckler REPACK