دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Duke of Alpha Centauri نسخه PLAZA

بازی های آرکید برای اکثر افراد یاد آور لحظات شیرین کودکی و بازی با دستگاه های قدیمی می باشد ، همه ما حتی یک بار تجربه استفاده از این دستگاه ها را در طول زندگی خود داشته ایم و این تجربه لذت بخش تبدیل به یکی از لحظات بیاد ماندنی زندگی ما شده است . با پیشرفت تکنولوژی و ورود کامپیوترهای شخصی و همچنین کنسول های خانگی به خانه ما دستگاه ها و بازی های ارکید رو به فراموشی رفتند و دیگر خبری از آن دستگاه های دوست داشتنی نبود . بازی های جدیدی که وارد بازار شده اند گرافیک فوق العاده بالایی دارند و گیم پلی درگیرکنده تری نسبت به بازی های آرکید دارند و همین دلیل باعث خارج شدن بازی های آرکید از بازار تولید بازی های رایانه ای شدند . در چنین شرایطی اما هنوز هم این سبک بازی ها طرفداران خود را دارند و استودیوهای بازی سازی خلاقی مانند Just1337 Studio در سال 2016 اقدام به ساخت بازی به نام Duke of Alpha Centauri کرده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Duke of Alpha Centauri یک بازی شوتر آرکید با زاویه دید 2 بعدی می باشد که برای طرفداران این سبک قدیمی ساخته شده است . بازی مذکور با استفاده از گرافیک بصری فوق العاده و همچنین مدرن کردن گیم پلی این سبک بازی ها موفق به خلق شاهکاری در این زمینه شده است . در طول مراحل شما با تعداد بسیار زیاو متنوعی از دشمنان روبرو خواهید شد که هرکدام دارای نقاط قوت و ضعف مختص به خود می باشند و شناخت این قوت و ضعف ها به شما در پیروزی برعلیه این ارتش خون خوار کمک خواهد کرد . بازی رایانه ای Duke of Alpha Centauri در تاریخ 28 دسامبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 66% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Duke of Alpha Centauri نسخه PLAZA

مشخصات بازی Duke of Alpha Centauri :

نام بازی : Duke of Alpha Centauri

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2010

شرکت سازنده : Just1337 Studio

منتشر کننده : Just1337 Studio

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Duke of Alpha Centauri

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *