دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dungeons Barrage

یک جادوگر را در راستای سیاه چال های Dungeons Barrage کنترل کنید و تا آن جا که می توانید در مقابل دسته های وسیع دشمنان مقاومت کنید . Dungeons Barrage  یک بازی shoot’em up است که حال و هوای بازی های Retro را در خودش دارد ، شما یک گیم پلی بسیار سریع را  در رویارویی با ازدحام دشمنان تجربه خواهید کرد .در سرزمین Rahasya یک نفر از هر 500,000 نفر با توانایی استفاده از جادو به دنیا می آید که البته هدف خودش را دنبال می کند .این فرد Arcana Magus نامیده می شود . Arcana Magus باید هر دو ماه یک بار به سیاه چال ها وارد شود تا مهارت هایش امتحان شوند.شما باید Arcana Magus را کنترل کنید و از سد موانع عبور کنید .

سایر توضیحات : بازی Dungeons Barrage را می توان عنوانی با سبک Bullet Hell دانست ،بازی های Bullet  hell معمولا عناوینی هستند که در آن ها چه بازیکن و چه دشمنان به طور دیوانه وار و مداوم گلوله شلیک می کنند .سازنده ی Dungeons Barrage از دید دیگری به این ژانر نگاه کرده است در نتیجه شما  تجربه ای متفاوت خواهید داشت ، در واقع شما از دید ایزومتریک یک گیم پلی بسیار سریع را تجربه می کنید  که احساس بازی های Retro Shooter را به شما القا می کند ، در این راستا شما باید در مقابل دشمنان تا حد ممکن مقاومت کنید  و امتیاز نهایی را افزایش دهید .بازی دارای 6 کلاس متنوع است که هر یک گیم پلی متفاوتی را به وجود می آورند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید* *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن کامپیوتر Dungeons Barrage جدید

مشخصات بازی   Dungeons Barrage :

نام بازی : Dungeons Barrage پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Jonathan Rocha منتشر کننده : Jonathan Rocha سبک بازی :اکشن نوع فایل : ISO لینک مرتبط : steam

 Dungeons Barrage

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *