دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dustoff Heli Rescue 2 نسخه PLAZA

بازی های با گرافیک بلوکی اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و یکی از بهترین و جذاب ترین این سری بازی ها بدون شک بازی های LEGO هستند. عنوان جدید با نام Dustoff Heli Rescue 2 اخیرا به بازار عرضه شده است که در این بازی شما می توانید در یک جنگ تمام عیار علیه دشمن باستید و آنها را نابود کنید. در این بازی شما می بایست وظایف بسیار زیادی را انجام دهید. می توانید اسیران مختلف را از زندان های مختلف نجات دهید، در مکان های مختلف نظیر آبگیر ها، غارها، سرما و گرما به جنگ و نبرد بپردازید. از تجهیزات مختلف دفاع کنید و یا در مناطق جنگی تجهیزات مختلف را بسازید. کامیون های تجهیزات دشمن را مال خود کنید و کار های مختلف دیگر. این تعداد ماموریت مختلف را می توانید در 35 مرحله انجام دهید. در بازی Dustoff Heli Rescue 2 شما می توانید از 9 هلیکوپتر منحصر به فرد استفاده کنید که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارندو همچنین با استفاده از 11 اسلحه مختلف می توانید ضریب پیروزی خود را افزایش دهید.

سایر توضیحات: بازی Dustoff Heli Rescue 2 یک بازی بسیار جذابدر سبک اکشن است که در آن شما در یک محیط و گرافیک 3 بعدی و بلوکی باید به انجام ماموریت های مختلفی اقدام کنید تا اهداف خاصی را برآورده کنید. در این بازی نابودی وجود ندارد و دشمنان تنها از شما می گریزند و نیل به اهداف تعیین شده به بازی خاتمه می دهد. بازی Dustoff Heli Rescue 2 توسط شرکت Invictus Games Ltd برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Dustoff Heli Rescue 2 جدید

مشخصات بازی Dustoff Heli Rescue 2 :

نام بازی : Dustoff Heli Rescue 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Invictus Games Ltd

منتشر کننده : Invictus Games Ltd

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Dustoff Heli Rescue 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *