دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر E-Sport Manager نسخه Unleashed

آیا علاقه مند هستید توانایی های خود را به عنوان مدیر e-sport مورد آزمایش قرار دهید ؟ برای شرکت در مسابقات لیگ و رفتن به مراتب بالاتر آماده هستد ؟ مدیر ورزشی eSport یک بازی مبتنی بر ایده مسابقات ورزشی الکترونیکی به ویژه محبوب ترین آنها سعنی FPS و MOBA است . تیم رویایی خود را با انتخاب بازیکنان که به نظر شما بهترین ها هستند ، ایجاد کنید . برای توسعه پایدار خود تیم مراقبت هایی را انجام دهید ، قرارداد های تبلیغاتی را امضا کرده و در رسانه های اجتماعی فعال باشید . هزاران نفر طرفدار بخاطر شما نمی آیند ، شما باید برای آنها کاری انجام دهید . دستیابی به موفقیت در مسابقات لیگ و برنده شدن ، مستلزم آموزش مستمر است . کل تیم نیاز به مهارت دارد نه فقط یک بازیکن . استفاده مناسب آنها در یک مسابقه ، کلید پیروزی است حتی در برابر حریف قویتر . پایه ای که تیم در آن آموزش می دهد برای توسعه سریع و دستیابی به موفقیت بسیار مهم است . گسترش آن ، به اشتراک گذاشتن مکان های جدید و نصب موارد اضافی برای استفاده بسیار حیاتی است .

سایر توضیحات : E-Sport Manager یکی از بازی های سبک اکشن ، استراتژیک ، شبیه ساز و ورزشی است که توسط کمپانی InImages طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی PlayWay S.A برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازیکنان باید در ورزشگاه نیز تمرین کنند ، بازی کنند ، استراحت کنند و غذا بخورند . همه این عوامل تأثیر مستقیم بر روند بازی در لیگ دارند . قبل از مسابقات ، تاکتیک های مناسب را انتخاب کنید . برای رسیدن به بالاترین رتبه، کار سختی در پیش است و تعداد زیادی مسابقات برای بازی وجود دارد . 3 لیگ در هر حالت مسابقه ، 48 تیم مختلف در هر لیگ ، 40 مهارت ویژه برای هر عضو تیم ، 20 مهارت ویژه برای هر تیم ، 12 نوع از قهرمانان در MOBA ، 25 نوع سلاح ، 142 مورد از تجهیزات برای خرید و تعداد نامحدود قراردادهای تبلیغاتی بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی E-Sport Manager :

نام بازی : E-Sport Manager

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : InImages

منتشر کننده : PlayWay S.A

سبک بازی : اکشن ، استراتژیک ، شبیه ساز و ورزشی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

E-Sport Manager

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *