دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Edge of Space

بازی Edge of Space در سبک اکشن , نقش آفرینی , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Handyman Studios ساخته شده و استودیوی Reverb Triple XP این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در این بازی شما به دورترین نقاط جهان برای پیدا کردن سیارات قابل سکونت فرستاده خواهید شد . البته بعد از یک ماجراجویی طولانی در فضا زمانی که از خواب مصنوعی بیدار می شوید متوجه می شوید که کشتی شما ناپدید شده و در نزدیک یک دنیای جدید آن را پیدا می کنید . شما برای زنده ماندن چاره ای جز آمدن بر روی سطح سیاره ی خاص نداشته تا بتوانید ماموریت خود را کامل کنید . در طول مسیر می توانید با استفاده از منابع مختلف برای خود زره , سلاح , وسایل نقلیه و تجهیزات مختلف فراهم ساخته که در کشف دنیای جدید و مبارزه با دشمنانی که پیش رو دارید بسیار به شما کمک خواهد کرد . مراقب باشید هرچه که در بازی Edge of Space با آن روبه رو می شوید قصد جان شما را دارند . از ویژگی های بازی می توان به جهان باز بودن آن در کنار گیم پلی 2 بعدی اشاره کرد تلفیق این دو مورد با یکدیگر باعث به وجود آمدن محیطی جذاب برای کشف و به دست آوردن اطلاعات زیاد می باشد . گیم پلی بازی Edge of Space بیشتر بر روی حالت co-op تمرکز داشته است البته شما به صورت تک نفره هم می توانید این بازی را به سرانجام برسانید . سیستم Craft کردن جز موارد بسیار زیبای بازی می باشد به جرات می توان گفت که شما می توانید از هر منابعی که در دسترس دارید آیتم های مختلف برای خود بسازید . در Edge of Space شما باید خود را با شرایط وفق دهید در غیر این صورت کشته خواهید شد .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Edge of Space

نام بازی (فارسی) : بر لبه ی فضا

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Handyman Studios

منتشر کننده : Reverb Triple XP

سبک بازی : اکشن , نقش آفرینی , ماجراجویی

  • 2 replies
    1. M.Agh says:

      درود بر دوستان عزیز، میشه بفرمائیی که این نسخه از این بازی چه فرقی با نسخه standard edition داره و بفرمائید که کدوم جدید تره؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *